موراتا حاضر به کاهش دستمزدش برای انتقال به اتلتیکو

موراتا حاضر به کاهش دستمزدش برای انتقال به اتلتیکو

سایت رسمی فوتبالی- آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی چلسی عزمش را برای پیوستن به اتلتیکومادرید جزم کرده است. این طور به نظر می رسد که او اتلتیکومادرید را به عنوان مقصد آتی اش برگزیده و قصد دارد که از حالا تا پایان فصل نیز پیراهن این تیم را به تن کند.

اگرچه موراتا در حال حاضر بازیکن چلسی است، اما گویا او تصمیم قطعی اش را برای انتقال به اتلتیکومادرید گرفته است. البته هنوز جزئیات خاصی در مورد احتمال انتقال او به ورزشگاه واندا مترو پولیتانو منتشر نشده ولی موراتا از سمت خودش، یک گام بزرگ برای انجام این انتقال برداشته و حاضر است تا با کاستن از رقم دستمزدش، رونداین انتقال را نهایی کند. دستمزد فعلی موراتا در باشگاه چلسی کمی بیش از 9 میلیون یورو به صورت خالص است و حالا او حاضر است تا با دریافت رقمی کمتر، به اتلتیکومادرید بپیوندد.

موراتا که قبل از انتقال به چلسی و یوونتوس مدتی پیراهن رئال مادرید را برتن می کرد، محصول آکادمی اتلتیکومادرید است.حالا خود او می داند که کاستن از رقم دستمزد مدنظرش، نقش پررنگی در قطعی شدن انتقالش به تیم مادریدی خواهد داشت. چرا که تیم اتلتیکو محدودیتهایی برای پرداخت دستمزد برای بازیکنانش دارد و از همین رو آنها قادر نخواهند بود تا قبل از جدایی یک یا دو بازیکنشان برای خرید بازیکن جدیدی دست به کار شوند. به همین خاطر هم ممکن است در روزهای آتی شاهد جدایی ژلسون و کالینیچ از اتلتیکو باشیم. 

از سوی دیگر موراتا هم اعلام کرده که رقم دستمزدش فاکتوری تعیین کننده برای انتقالش به تیم اتلتیکو نخواهد بود.البته او برای انتقال به تیمهای دیگر چنین نظری ندارد. اما او بی صبرانه درانتظار انتقال به اتلتیکو است و تمایل زیادی دارد تا زیر نظر سیمئونه کار کرده و با این تیم بتواند به افتخارات متعددی برسد.

6363