گتوزو: اگر می شد، ایگواین را درخانه ام حبس می کردم تا همیشه کنارم بماند

گتوزو: اگر می شد، ایگواین را درخانه ام حبس می کردم تا همیشه کنارم بماند

سایت رسمی فوتبالی- جنارو گتوزو سرمربی جوان باشگاه میلان در کنفرانسی خبری در مورد آینده مبهم گونسالو ایگواین در تیمش صحبت کرد. 

این روزها گمانه زنی ها در مورد جدایی گونسالو ایگواین از میلان و انتقالش به چلسی شدت بیشتری یافته ولی انجام این انتقال به خاطر خواسته های یوونتوس تا حدودی سخت شده است.

دراین میان گتوزو دراین رابطه گفته:« باید ببینیم که داستان ایگواین به کجا خواهد کشید؟ در حال حاضر من تمرکزم را برروی بازیهای پیش روی تیمم قرار داده ام. امیدواریم که او بتواند گلزنی کند و به تیم ما در مسیر فتح جامهای قهرمانی کمک کند؛ کاری که باعث تغییر نظر او بشود. ولی آنچه که من می بینیم این است که ایگواین به این پروژه و به این تیم متعهد است. از این نظر هیچ مشکلی با او ندارم.»

این سرمربی جوان ایتالیایی ادامه داد:«قطعا می توان حرفهای زیادی در مورد آینده ایگواین مطرح کرد ولی آنچه حرف نهایی را می زند، خواسته و تصمیم خود بازیکن است. متاسفانه، این به خواسته و آرزوی من بستگی ندارد. اگر دست من بود، ایگواین را به خانه ام دعوت می کردم، او را در یک اتاق حبس می کردم، هر دو یا سه ساعت یک بار به او غذا می دادم تا او برای همیشه در کنار من بماند ولی طبیعتا این کار عملی نیست.»

6363