مرزبان: امیدوارم در پایان فصل چهاردهم شویم/به دلیل مشکلات مالی از مسجدسلیمان خارج نشدیم

مرزبان: امیدوارم در پایان فصل چهاردهم شویم/به دلیل مشکلات مالی از مسجدسلیمان خارج نشدیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: آرزو می‌کنم در پایان فصل در رده چهاردهم جدول لیگ بمانیم تا بتوانیم سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

به گزارش فوتبالی، علیرضا مرزبان در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان در تعطیلات لیگ برتر گفت: مسئله‌ای که ما را اذیت می‌کند بحث مشکلات مالی است و این موضوع ما را با بحران‌های مختلف روبه‌رو کرده است. این مسئله باعث شده تا ما در مسجدسلیمان بمانیم و اینجا تپه‌دوانی انجام دهیم. به هر حال ما مشکلات متعددی داریم اما با همه این مسائل تلاش می‌کنیم تا به تعهدات‌مان عمل کنیم. 

وی درباره اینکه این مشکلات مالی چقدر به نفت مسجدسلیمان ضربه می‌زند، افزود: قطعاً مشکلات مالی به ما ضربه خواهد زد اما تعهد ما به نفت مسجدسلیمان و مردم این شهر بیشتر از این حرف‌ها است. ما باید با وضعیت موجود کار را پیش ببریم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم و سهمیه این تیم را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: ما برنامه‌های مدونی در نظر داشتیم که با معیارهای جهانی مطابقت می‌کرد چرا که زمان تمرینات هوازی، قدرتی، و مسائل دیگر را طراحی کرده بودیم اما امکانات نبود و نتوانستیم از مسجدسلیمان خارج شویم این موضوع باعث شد تا برنامه‌های ما به هم بریزد. اما باید با این مشکلات دست و پنجه نرم کنیم و کار را پیش ببریم.

مرزبان درباره وضعیت تیمش و اینکه برنامه‌های آماده‌سازی را چگونه پیش خواهد برد، افزود: به دلیل مشکلاتی که گفتم نتوانستیم از مسجدسلیمان خارج شویم و به همین دلیل به اهواز رفتیم تا با ذوب‌آهن بازی کنیم و سپس برگشتیم و قرار است پنج‌شنبه هم به آبادان برویم تا با نفت این شهر بازی کنیم و دوباره به مسجدسلیمان برگردیم. با این وضعیت باید فرم آماده‌سازی‌مان را حفظ کنیم. ما به دلیل مشکلات مالی که وجود دارد باید با تیم‌هایی که نزدیک‌مان هستند بازی کنیم.

وی درباره اینکه با افشین قطبی سرمربی جدید فولاد دیدار داشته و آیا قرار است با فولاد هم بازی کنند یا نه ادامه داد: صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و باید ببینیم چه پیش می‌آید. البته شنیده‌ام که شاید فولاد به کیش برود و اگر این اتفاق رخ نداد شاید در این باره فکر کنیم. درباره دیدار با افشین قطبی هم باید بگویم که هنوز فرصت دیدار پیش نیامده اما به هر حال هر کسی مشغول کار خودش است و درگیر کار خودمان هستیم.

مرزبان که سابقه کار با قطبی در پرسپولیس را دارد در خصوص رقابت با او ادامه داد: در فوتبال سه امتیازها مهم است و هر کسی به دنبال موفقیت تیم خودش است به همین دلیل این حرف‌ها اهمیتی ندارد. در نتیجه‌گیری تیم‌ها نه دوستی‌ها نقش دارد و نه مسائل دیگر؛ بلکه سه امتیاز گرفتن‌ها مهم است و هر مربی تلاش می‌کند تا تیمش موفق باشد.

وی درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان در نیم فصل لیگ برتر هم گفت: آرزو می‌کنم که در جدول چهاردهم شویم و برای این موضوع می‌جنگیم. امیدوار هستیم که لیگ را با رتبه چهاردهم به پایان برسانیم تا سال بعد هم در لیگ برتر بمانیم. این آرزوی قلبی من است و برای آن می‌جنگیم. ما بحران‌هایی را پشت‌سر گذاشتیم. اما امیدوارم در نیم‌فصل دوم حداقل ۱۵ امتیاز به دست بیاوریم تا ماندن‌مان در لیگ برتر تضمین بشود.

7655