سولاری: با هیچ بازیکنی مشکل شخصی ندارم، همه می توانند بازی کنند

سولاری: با هیچ بازیکنی مشکل شخصی ندارم، همه می توانند بازی کنند

سایت رسمی فوتبالی - سانتیاگو سولاری یک بار دیگر و پس از پیروزی 2 - 1 برابر رئال بتیس، مدعی شد که هیچ مشکل شخصی با هیچ بازیکنی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، علیرغم مصدومیت های زیادی که گریبانگیر مادریدی ها شده، سولاری بار دیگر ایسکو را روی نیمکت قرار داد. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من باید در زمان های خاص تصمیم گیری کنم. بازیکنان مصدوم زیادی خصوصا در خط حمله داشتیم بنابراین باید راهی برای پیروزی در این بازی پیدا می کردم. بعضی ها بازی می کنند و بعضی ها نه. ما سه رقابت داریم و سه روز دیگر یک بازی دیگر خواهیم داشت بنابراین بازیکنان دیگری فرصت بازی پیدا می کنند. من مشکل شخصی با بازیکنی ندارم. متاسفم که باید این موضوع را تکرار کنم اما تیم من همین است و ما بهترین کاری که می توانیم را انجام می دهیم. همه می توانند بازی کنند و همه بخشی از تیم هستند. من از اولین روز حضورم در رئال مادرید این موضوع را مطرح کردم. " 

سولاری در ادامه صحبت های خود با تمجید از نمایش خوب دنی سبایوس اظهار داشت: " بتیس در قلب سبایوس است و من نیز به باشگاهی قدیمی بازگشته بودم. این لحظه ای هیجان انگیز برای هر کسی است و این یک قانون معروف است که عشق قدیمی معمولا به انسان ضربه می زند. این بار این اتفاق به لطف حضور سبایوس به سود ما رقم خورد. او عملکرد بسیار خوبی داشت. "

1070