مرتضی کرمانی‌مقدم: امیدوارم بودیمیر خرید بدی از آب در نیاید/ منشا آمار گلزنی خوبی نداشت

مرتضی کرمانی‌مقدم: امیدوارم بودیمیر خرید بدی از آب در نیاید/ منشا آمار گلزنی خوبی نداشت

وب سایت رسمی فوتبالی- مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد، مهاجم جدید سرخپوشان شرایط خوبی برای همراهی این تیم داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگویی، در مورد اینکه برانکو ایوانکوویچ تصمیم به کنار گذاشتن منشا از پرسپولیس گرفت، گفت: به‌هرحال برانکو نفر اول تیم است و چنین تصمیمی را گرفت. منشا درون زمین دوندگی خوبی داشت و تلاش می‌کرد، ولی آمار این بازیکن از لحاظ گلزنی خوب نبود. منشا فقط یک گل در نیم‌فصل اول به ثمر رساند و برانکو هم تصمیم گرفت تا این بازیکن را کنار بگذارد. ما نمی‌توانیم قضاوتی داشته باشیم، چرا که برانکو بهترین تصمیم‌گیرنده است.

وی در خصوص اضافه شدن بودیمیر به پرسپولیس و حرف و حدیث‌هایی که پیرامون حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان مطرح شده است، اظهار داشت: حتماً این بازیکن خصوصیات مثبتی دارد که برانکو تصمیم به جذبش گرفت. من شناختی از این مهاجم ندارم و نمی‌توان از حالا در این خصوص پیش‌بینی خاصی انجام داد. فقط امیدوارم بودیمیر خرید بدی از آب در نیاید.

مربی تیم فوتبال استقلال جنوب درباره وضعیت این تیم در مسابقات لیگ دسته اول و تساوی شاگردان فرهاد کاظمی برابر اروند کارون خرمشهر هم خاطر نشان کرد: ما شرایط خوبی داریم و صدرنشین هستیم. در بازی آخر هم باید برنده می‌شدیم که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. متأسفانه داوری هم به ضرر تیم ما بود و واقعاً اذیت شدیم. امیدوارم کمیته داوران در چیدمان داوران دقت بیشتری کند تا تیم‌ها از اشتباهات داوری لطمه نبینند.

7655