شاه‌علیدوست: ترابی می‌توانست در تیم‌های بزرگتر از پرسپولیس بازی کند

شاه‌علیدوست: ترابی می‌توانست در تیم‌های بزرگتر از پرسپولیس بازی کند

وبسایت رسمی فوتبالی- کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: مهدی ترابی می‌توانست در تیم‌هایی بزرگتر از پرسپولیس که خارج از ایران هستند بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، در مورد وضعیت خودش بعد از دوران مصدومیت گفت: دو سه هفته‌ای است که همراه تیم تمرین می‌کنم و شرایط تیم هم خوب است. تمرینات منظمی انجام می‌دهیم  و نیم فصل اول به دلیل مصدومیت ها و محرومیت‌هایی که گریبانگیر تیم ما شد مشکلاتی برای‌مان به وجود آورد و در لیگ خوب ظاهر نشدیم اما در نیم فصل دوم قطعا جبران خواهیم کرد.

وی در مورد لغو اردوی خارجی تیم و لغو جذب بازیکن خارجی به دستور علی دایی برای همراهی با مشکلات کارگران اظهار داشت: این تصمیمی بود که علی آقا دایی گرفت و می‌خواست به سهم خودش به شرایط اقتصادی باشگاه کمک کند. در حال حاضر هم تمرینات منظمی را در تهران انجام می‌دهیم. با توجه به اینکه در جام حذفی و لیگ باید در شمال کشور روی چمن مصنوعی بازی کنیم بازی‌های دوستانه تیم ما هم روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود.

شاه علیدوست در مورد بازی با مقاومت تهران تیم دسته دومی گفت: با توجه به اینکه در نیمه نهایی جام حذفی با یک تیم دسته دومی بازی داریم این حریف از سوی کادرفنی برای ما انتخاب شده است. 

کاپیتان تیم سایپا در مورد پیش بینی‌اش از نیم فصل دوم لیگ اظهار داشت: در نیم فصل دوم هم باید در پلی آف آسیا و هم در جام حذفی و لیگ بازی کنیم و به همین دلیل مسابقات برای ما فشرده‌تر خواهد بود. باید بتوانیم در این مسابقات نتایج لازم را بگیریم.

شاه‌علیدوست در مورد بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: از دیدن بازی‌های خوب تیم ملی لذت می‌بریم و تیم ملی متکی به فرد نیست و بازی‌های خوبی انجام می‌دهد.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته مهدی ترابی می‌تواند در اروپا بازی کند اظهار داشت: شاید مهدی ترابی در بازی‌های گذشته تیم ملی کمتر بازی کرده و کمتر دیده شده است اما ما هر روز با او تمرین و بازی می‌کردیم و می‌دانم که چه استعداد خوبی دارد او بازیکن توانایی است. ترابی هم مثل علی قلی‌زاده می‌تواند در اروپا و کشورهای صاحب سبک فوتبال بازی کند. به عقیده من ترابی می‌توانست در تیم‌هایی بزرگتر از پرسپولیس که در خارج از کشور هستند هم بازی کند.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه پس چرا ترابی در پرسپولیس ماندگار شد، عنوان کرد: هر بازیکنی خودش تصمیم می‌گیرد البته من تصور می‌کنم مهدی ترابی با مشکل خدمت سربازی هم مواجه است.

9697