بتیس 1-2 رئال مادرید: فرار از بحران

بتیس 1-2 رئال مادرید: فرار از بحران

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری که در دو دیدار قبلی شان، تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، در دیدار امشب هم فاصله چندانی با از دست دادن امتیاز نداشتند اما در دقایق پایانی به گل پیروزی بخش رسیدند و به رتبه چهارم جدول برگشتند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در حالی که بازیکنان میزبان کم کم در حال خارج شدن از لاک دفاعی بودند، این رئال بود که در دقیقه 13، روی یک غافلگیری به گل رسید. بعد از شوت دنی کارواخال به سمت دروازه بتیس، توپ در یک رفت و برگشت، پشت محوطه جریمه به لوکا مودریچ رسید و او هم با یک شوت تماشایی، دروازه میزبان را باز کرد.

بعد از این گل باز هم این بازیکنان رئال بودند که بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و به ویژه روی حرکات وینیسیوس، روی دروازه حریف خطرساز می شدند. پس از آن بازی متعادل تر شد و بازیکنان بتیس هم برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه رئال توفیقی نداشتند.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.
 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی این نیمه بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. پس از آن بازیکنان میزبان حملات خطرناک تری روی دروازه رئال داشتند و سرانجام در دقیقه 67 به گل رسیدند. روی یک پاس در عمق بود که سرخیو کانالس با ناواس تک به تک شد و با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد. بازیکنان رئال معتقد بودند که کانالس در موقعیت آفساید صاحب توپ شد اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را پذیرفت.

پس از این گل، هر دو تیم حملات شان را از سر گرفتند و موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه ها ایجاد شد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

بازی با همین روند ادامه داشت و به نظر می رسید که این دیدار با همان دو گل به پایان خواهد رسید اما این رئالی ها بودند که در دقیقه 88 توانستند به گل برسند. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه بتیس بود که دنی سبایوس با یک ضربه دقیق، توانست دروازه تیم سابقش را باز کند.

تلاش بازیکنان میزبان برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و رئال توانست در این دیدار دشوار، به سه امتیاز برسد.