روزبه شاه‌علی‌دوست: جای خالی قلی‌زاده و ترابی باید پُر شود/ در نیم‌فصل اول دست دایی خالی بود

روزبه شاه‌علی‌دوست: جای خالی قلی‌زاده و ترابی باید پُر شود/ در نیم‌فصل اول دست دایی خالی بود

وب سایت رسمی فوتبالی- روزبه شاه‌علی‌دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که جای خالی مهدی ترابی و علی قلی‌زاده باید در این تیم پر شود.

به گزارش فوتبالی، روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگویی در خصوص اینکه آیا قرار گرفتن در رده هشتم جدول در پایان نیم‌فصل اول برای سایپا راضی‌کننده بوده است یا خیر، گفت: با تلاشی که در نیم‌فصل اول داشتیم، باید موقعیت بهتری در جدول پیدا می‌کردیم. اگر در بعضی از بازی‌ها هم باهوش‌تر بودیم قطعاً بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، ولی مسئله مهم این است که مصدومیت بازیکنان به تیم ما ضرر زد و دست سرمربی هم خالی بود. در مجموع عملکرد و جایگاهی که در جدول داریم، برای ما راضی‌کننده نیست و قطعاً در نیم‌فصل‌دوم باید نتایج بهتری بگیریم.

وی در مورد جدایی مهدی ترابی از سایپا و اینکه آنها در ابتدای فصل هم علی قلی‌زاده را از دست دادند، تأکید کرد: ترابی و قلی‌زاده جزو محصولات تیم‌های پایه‌ای سایپا هستند که هر دو بازیکن در تیم ما تأثیرگذار بودند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم، ولی معتقدم که جای این دو بازیکن در سایپا باید پر شود. آقای دایی هم چند بازیکن را از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان اضافه کرده است و امیدوارم باشگاه هم با جذب چند بازیکن تیم را تقویت کند تا بتوانیم نتایج خوبی در نیم‌فصل دوم بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به تقابل تیمش با داماش گیلانیان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما در این جام شانس خوبی برای رفتن به فینال داریم، ولی می‌دانیم که بازی با داماش در زمین حریف آن هم در شرایطی که باید روی زمین چمن مصنوعی بازی کنیم، خیلی سخت است. با این حال هدف‌مان رفتن به فینال است و به چیزی جز برد فکر نخواهیم کرد.

7655