سرمربی عراق: ایران آنقدر نقطه ضعف دارد که از آنها استفاده خواهیم کرد!

سرمربی عراق: ایران آنقدر نقطه ضعف دارد که از آنها استفاده خواهیم کرد!

وبسایت رسمی فوتبالی - سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق پس از پیروزی برابر یمن گفت: ایران آنقدر نقطه ضعف دارد که از آنها در بازی با این تیم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سرچکو کاتانچ در نشست خبری پس از بازی امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال عراق برابر یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 که با پیروزی 3 بر صفر عراق پایان یافت، گفت: از نوع بازی امروز عراق برابر یمن خوشحال هستیم و امیدوارم این روند را در سایر دیدارهای جام ملت‌های آسیا ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: مهمترین مسئله صعود به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا با وجود باقی ماندن یک بازی دیگر در مرحله گروهی است. ما قدم نخست را با موفقیت برداشتیم و با همین شرایط وارد سایر بازی‌ها خواهیم شد.

سرچکو کاتانچ درباره بازی پایانی مرحله گروهی تیم ملی عراق برابر ایران نیز اظهار داشت: ایران آنقدر نقطه ضعف دارد که باعث می‌شود تا تیم ملی عراق در بازی روز چهارشنبه از آنها به نفع خود استفاده کند. این بازی مهم است و ما تصمیم خواهیم گرفت تا چگونه برای این نبرد وارد زمین بشویم. تعداد زیادی از بازی‌های ایران را تماشا و بررسی کردم. آنها دو برابر نقاط قوت‌شان نقطه ضعف دارند!

وی در پایان از بازی مهند علی و جلال حسن در ترکیب تیم ملی فوتبال عراق برابر یمن تقدیر کرد.

1984