تمجید پوچتینو از فرگوسن: او بهترین مربی تاریخ فوتبال و معنای این ورزش است

تمجید پوچتینو از فرگوسن: او بهترین مربی تاریخ فوتبال و معنای این ورزش است

سایت رسمی فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو با تمجید از تصمیم سولسشر برای مشورت با سر الکس فرگوسن، مدعی شد که او بهترین مربی تاریخ فوتبال و معنای واقعی این ورزش است. 

به گزارش فوتبالی، سولسشر که اخیرا جانشین مورینیو در منچستریونایتد شده از سر الکس فرگوسن دعوت کرده بود که با حضور در زمین تمرین این تیم با بازیکنان صحبت کند. پس از عمل جراحی سخت فرگوسن نگرانی هایی بابت سلامتی این مربی وجود داشت و پوچتینو از همکاری دوباره این مربی 77 ساله در زمین فوتبال خوشحال است. او در گفتگو با اسکای اسپرت اظهار داشت: " این خبر بسیار خوبی است چرا که او معنای فوتبال است. حضور در فوتبال برای او بسیار مهم است. در زمان بیماری برای آرزوی سلامتی کردم. نمی توانم تحسین و رابطه خوبم را با این مربی پنهان کنم. او یکی از آدم هایی است که بیش از هر کس دیگری تحسینش می کنم و یک منبع الهام بخش برای من است. ما در سال 2016 در لندن با یکدیگر ناهار خوردیم و از آن زمان رابطه خوبی با هم داریم. ما اهالی فوتبال هستیم. او بهترین مربی تاریخ فوتبال است. تماشای هر روزه او عالی است. او دایره المعارف فوتبال است. "

تاتنهام روز چهارشنبه در ویمبلی میزبان منچستریونایتد است و به نظر می رسد که این جدی ترین محک سولسشر پس از حضور روی نیمکت شیاطین سرخ باشد. 

1070