نصیرزاده: در فسخ قرارداد فورستر منافع باشگاه را رعایت کردیم

نصیرزاده: در فسخ قرارداد فورستر منافع باشگاه را رعایت کردیم

وبسایت رسمی فوتبالی- هری فورستر، هافبک انگلیسی که تابستان2108 به تراکتورسازی پیوست، قرار بود برای ماشین سازی بازی کند اما حالا خبر فسخ قرارداد او شنیده می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، هوشنگ‌نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی در این خصوص گفت: هری فورستر با ما قرارداد یکساله و برای دو سال بعد هم با تراکتورسازی قرارداد داشت. او آزمایشات پزشکی کاملی را قبل از بستن قرارداد در بیمارستان معتبری در استانبول گذراند اما پس از حضور در تبریز ظاهرا مشکلاتی داشت که نیاز به درمان پیدا می‌کرد.
در این فاصله قرار شد به ماشین سازی بیاید و برای یک فصل بازی کند و پس از آن دو فصل بعدی را به تراکتورسازی برود.
نصیر زاده در ادامه گفت: اما چون مدت درمانش طولانی شده بود توسط ما مورد سوال قرار گرفت که چرا به استناد قراردادش به باشگاه مراجعه نمی‌کند. بنابراین منافع ما در این نبود با فردی قرارداد داشته باشیم که مدتی از آن را به مداوا مشغول باشد. به همین دلیل از او خواستیم این قرارداد را فسخ کند تا بتوانیم بازیکن مناسبی را جذب کنیم. با این حساب قرارداد فوستر نه تنها با ماشین سازی بلکه با تراکتورسازی هم در استانبول فسخ شد. رفتار ما به گونه‌ای بود که منافع باشگاه به طور کامل رعایت شود.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد اینکه این قرارداد چه زمانی فسخ و آیا مبلغی به فورستر برای فسخ قرار داد پرداخت شده است، گفت: این قرار داد هفته گذشته فسخ شد. دلیلی برای اعلام آن وجود نداشت چون او برای ما بازی نکرده بود.


ما برای این ‌فسخ قرارداد با فورستر به توافق رسیدیم. مبلغ قرارداد او را نمی‌توانم اعلام کنم و باید بگویم اعداد و ارقامی که مطرح ‌می‌شوند گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است.



9697