بوستانی: همچنان منتظر اما و اگرها هستیم/مبعلی از تیم جدا شد

بوستانی: همچنان منتظر اما و اگرها هستیم/مبعلی از تیم جدا شد

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هنوز قسط اول مطالبات دیوید ساکونی پرداخت نشده و گفته می‌شود اگر پول او پرداخت شود، شش امتیاز برمی‌گردد و پنجره نقل و انتقالات هم باز می‌شود.

به گزارش فوتبالی، کریم بوستانی در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که آیا جدایی ایمان مبعلی از استقلال خوزستان درست است؟ اظهارکرد: بله درست است؛ مبعلی با من صحبت کرد و گفت که دیگر نمی‌تواند به فعالیت در استقلال خوزستان ادامه دهد و می‌خواهد برود. حتی شاید از فوتبال نیز خداحافظی و در دوره‌های مربیگری شرکت کند. او در استقلال خوزستان به عنوان بازیکن فعالیت داشت که با توجه به مصدومیتی که برای او پیش آمد به عنوان دستیار به من در امر هدایت تیم نیز کمک داشت. مبعلی بازیکن با تجربه‌ای است که یک برند محسوب می‌شود و واقعا به من خیلی کمک کرد و بازیکنان هم او را دوست دارند.

وی در ادامه درباره وضعیت استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: در تعطیلات نیم‌فصل، ۱۰ روز به بازیکنان استراحت دادیم تا تکلیف تیم مشخص شود و وقتی دیدیم که شرایط مهیا نیست، یک هفته دیگر نیز به زمان استراحت تیم اضافه کردیم. اکنون تمرینات را شروع کرده‌ایم ولی سرپرست باشگاه هم استعفا داده که این موضوع نیز شرایط را سخت‌تر کرده است.

بوستانی ادامه داد: اگر مدیرعامل باشگاه هر چه سریع‌تر مشخص شود، تیم شکل می‌گیرد زیرا اکنون استقلال خوزستان ساختار درستی ندارد و من نیز تنها هستم و کار خیلی سخت است. تیم اکنون به بدنساری نیاز دارد و نزدیک مسابقات این‌کار به درد ما نمی‌خورد.

وی بیان کرد: اگر با همین شرایط به کارمان ادامه دهیم واقعا کار سخت است. تیم ما جوان است و بازیکنان می‌توانند به حفظ تیم کمک کنند، البته این مهم در صورتی محقق می‌شود که مدیریت باشگاه در کنار بازیکنان باشد و به آن‌ها کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای نیم‌فصل دوم می‌توانستیم سه بازیکن آزاد جذب کنیم که این کار را هم انجام ندادیم و اکنون هم که باتوجه به عدم پرداخت مطالبات دیوید ساکونی از پنجره نقل و انتقالات نیز محروم هستیم.

وی عنوان کرد: هنوز قسط اول مطالبات دیوید ساکونی پرداخت نشده و گفته می‌شود که اگر پول او پرداخت شود، شش امتیاز برمی‌گردد و پنجره نقل و انتقالات نیز باز می‌شود و در واقع ما همچنان منتظر اما و اگرها هستیم.

7655