دروازه بان سیتی: افسردگی مرا تا یک قدمی خداحافظی ازدنیای فوتبال پیش برده بود

دروازه بان سیتی: افسردگی مرا تا یک قدمی خداحافظی ازدنیای فوتبال پیش برده بود

سایت رسمی فوتبالی- ادرسون مورائس، دروازه بان باشگاه منچسترسیتی در صحبت هایی اعلام کرده که زمانی که 15 سال سن داشته و در سائوپائولوی برزیل بازی می کرده، تا یک قدمی خداحافظی از دنیای فوتبال پیش رفته بود.

او که حالا دروازه بان ثابت تیم گواردیولا است در گفتگو با رسانه های انگلیسی اعلام کرده که درسن پانزده سالی وزمانی که برای سائوپائولو بازی می کرده، به خاطر ابتلا به یک افسردگی شدید، تا یک قدمی خداحافظی از دنیای فوتبال رفته بود و همین افسردگی باعث شده بود تا او یک ماه از دنیای فوتبال دور بماند.

ادرسون دراین رابطه گفته:« آن زمان 15 سال داشتم و لحظات خیلی سختی را سپری کردم. یک ماه افسرده بودم و به خداحافظی از دنیای فوتبال فکر می کردم. خوشبختانه، والدینم از من حمایت کردند و به من روحیه دادند تا به دنیای فوتبال برگردم.»

یک سال بعد، باشگاه بنفیکا با زیرذره بین گرفتن عملکردخوب ادرسون او را به خدمت گرفت و ادرسون راهی فوتبال اروپا شد. اما از آنجا که او در بنفیکا فرصت زیادی برای بازی کردن نمی یافت، کمی بعد به ریو آوه پیوست. البته مسئولان بنفیکا سریعا متوجه اشتباهشان شده و برای بازگرداندن او دست به کار شدند.


او دو فصل فوق العاده را در بنفیکا پشت سرگذاشت و در نهایت با قراردادی 40 میلیون یورویی به سیتی پیوست و بدین ترتیب او دومین دروازه بان گران قیمت تاریخ در سال 2017 لقب گرفت. البته سال گذشته آلیسون و کپا، با قیمتهایی نجومی به تیمهای جدیدشان پیوستند تا ادرسون به جایگاه چهارمین دروازه بان گران قیمت تاریخ تنزل پیدا کند.

ادرسون که در اردوی برزیل رقابت حساسی را با آلیسون دارددراین رابطه گفته:« من و آلیسون دوستی صمیمانه ای داریم. حتی اگر دیر به دیر همدیگر را ببینیم. گاهی وقتها با هم بیرون می رویم و در جمع دوستان حضور می یابیم. من با روبرتو فیرمینو و تمام بازیکنان برزیلی که در انگلیس بازی می کنند دوست هستم. همه آنها دوستان من هستند و هرزمان که  وقت آزاد داشته باشیم، همدیگر را می بینیم. ولی با توجه به برنامه فشرده بازیهای فوتبال درانگلیس، دیدار با دوستان کمی سخت می شود.»

6363