چهار بازیکن رئال و دو بازیکن بارسا در تیم منتخب سال یوفا

چهار بازیکن رئال و دو بازیکن بارسا در تیم منتخب سال یوفا

سایت رسمی فوتبالی- کاربران وب سایت یوفا تیم منتخب یازده نفره سال 2018 را برگزیدند. امسال هم مانند سال قبل، رئال مادرید بیشترین نماینده را در تیم منتخب اروپا دارد و بدین ترتیب مزد تلاشهایش در یک ساله اخیر را گرفته.

4 بازیکن رئال در این تیم، راموس، مارسلو، واران و مودریچ هستند که توسط کاربران انتخاب شده اند. نماینده های باشگاه بارسلونا در تیم منتخب سال یوفا، مارک آندره ترشتگن و لیونل مسی هستند. هیچ بازیکنی از اتلتیکو مادرید در این لیست قرار ندارد و چلسی با دو نماینده، یوونتوس، پاری سن ژرمن و لیورپول هرکدام با یک نماینده، تیم منتخب سال یوفا را تکمیل می کنند.

تیم منتخب سال 2018 یوفا به انتخاب کاربران بدین ترتیب است: مارک آندره ترشتگن در درون دروازه؛ راموس، فان دایک، واران و مارسلو در خط دفاع؛ مودریچ، کانته و هازارد در میانه میدان، امباپه، مسی و کریستیانو رونالدو درخط حمله

لوکا مودریچ با کسب 115.440 رای، بیشترین آرا را دریافت کرده است و این در حقیقت مزد سال رویایی مودریچ با تیم ملی کرواسی و باشگاه مادریدی بود. بعد از مودریچ، کریس رونالدو با 108423 رای و مسی با 107326 رای در جایگاه های بعدی هستند.

این رای گیری در روز 10 دسامبر آغاز شد و مجموعا 1853973 رای داده شد. کاربران برای ثبت رای شان باید در وب سایت یوفا ثبت نام می کردند و می بایست تیم یازده نفره منتخبشان را از بین 50 بازیکنی که توسط کارشناسان یوفا انتخاب شده بودند، برمی گزیدند.

6363