بیمارستان رئال مادرید با حضور 6 مصدوم؛ هرکدام چه زمانی بازمی گردند؟

بیمارستان رئال مادرید با حضور 6 مصدوم؛ هرکدام چه زمانی بازمی گردند؟

سایت رسمی فوتبالی- در هفته های اخیر تعداد مصدومان بیمارستان رئال مادرید افزایش یافته. از روز 31 دسامبر تا به امروز ، 5 نفر از بازیکنان رئال مادرید مصدوم شده اند و نام این بازیکنان به آسنسیو که در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مصدوم شده بود، اضافه شد.

افزایش تعداد مصدومان باشگاه مادریدی باعث شده تا سولاری برای چیدن تیمش برای بازیهای بعدی به دردسر بیفتد. حالا او برای مصاف با بتیس، هیچ یک از این بازیکنان را دراختیار ندارد و لوکاس واسکس هم که از همراهی تیم محروم است. در این شرایط سخت ، دقایقی پیش اعلام شد که وینیسیوس هم به دلیل سرماخوردگی قادر به همراهی تیمش در روزهای آتی نخواهد بود؛ اگر چه که مشکل او مثل سایر بازیکنان تیم حاد نیست ولی نبود او نیز کار را برای سرمربی مادریدی ها سخت تر خواهد کرد.

مصدومان فعلی بیمارستان رئال مادرید بدین ترتیب هستند:

*گرت بیل:

این ستاره ولزی در بازی تیمش مقابل ویارئال دچار مصدومیت درجه یک در پای چپش شد و برای دو هفته از میادین به دور خواهد بود. ولی با توجه به اینکه بیل بارها از این ناحیه مصدوم شده بوده، ممکن است دوره مصدومیتش طولانی تر شود. بعید است که او به بازی رئال مقابل سویا برسد.

غیبت در بازیهای: بتیس و لگانس

*مارکو آسنسیو:

مارکو آسنسیو در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان با مصدومیت درجه دو در ناحیه عضله ران راستش روبروشد و در ابتدا به نظر می رسید که سه هفته از میادین به دور باشد. الان سه هفته از آن زمان گذشته ولی هنوز او به تمرینات گروهی رئال بازنگشته و قطعا بازگشتش دیرتر از زمان پیش بینی شده خواهد بود. احتمالا در هفته آخر ژانویه یا هفته اول فوریه شاهد بازگشت او به تمرینات رئالی ها خواهیم بود. چون سرمربی رئال قطعا درمورد او ریسک نخواهد کرد

غیبت در بازیهای: بتیس، لگانس و سویا

*تونی کروس:

کروس بعد از چهار سال و نیم حضور دررئال مادرید برای اولین بار با مصدومیتی عضلانی روبرو شد؛ پارگی درجه دوی عضله پای چپ. در تشخیص اولیه پزشکان صحبت از غیبت سه هفته ای او مطرح بود. او که بعد از بازی با رئال سوسیداد مصدوم شده، در اواخر ماه ژانویه به روزهای اوجش برمی گردد.

غیبت دربازیهای: بتیس، لگانس، سویا، بازی رفت یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا و اسپانیول

*مارکوس یورنته:

او سال نوی میلادی را با اولین مصدومیت عضلانی کارنامه ورزشی اش آغاز کرد. مصدومیت درجه دو از ناحیه عضله پای چپ و دوری سه هفته ای از میادین ورزشی. این احتمال وجود دارد که او برای بازی با سویا به ترکیب تیمش بازگردد ولی همه چیز به روند بهبود او و زمان بازگشتش به ترکیب تیم مادریدی بستگی دارد.

غیبت در بازیهای: بتیس و لگانس

*تیبو کورتوا:

آخرین مصدوم اخیر تیم مادریدی که قربانی اخیر ویروس مصدومیت دراین تیم شده. دروازه بان بلژیکی بین 10 تا 14 روز از میادین ورزشی به دور خواهد بود و با مصدومیت درجه یک از ناحیه عضله پای چپ دست وپنجه نرم می کند. خبر خوب برای او این بوده که مصدومیتش زمانی رخ داد که تیمش دراین بازه دو بازی در جام حذفی اسپانیا دارد که طبق روال باشگاه مادریدی، کورتوا در این تورنمنت، به استراحت می پرداخت

غیبت در بازیهای: بتیس و لگانس

*ماریانو دیاز

مصدومیت ماریانو در حقیقت التهاب عصب سیاتیک کمر اوست و همین مصدومیت باعث وقوع جنگی تمام عیار در هفته های اخیر شده بود. مشکل سیاتیک او در روز 31 دسامبر حاد شد و روند بهبود او مشخص می کند که چه زمانی به میادین بازخواهد گشت و از آنجا که مشکلات سیاتیک حساس است، سرمربی تیم درمورد او هیچ ریسکی نخواهد کرد. ماریانو هرروزه مورد معاینه قرار می گیرد و اخیرا در بخشهایی از تمرینات گروهی شرکت می کند و از آنجاکه روند بهبودش خوب طی می شود، احتمال دارد که تا یکی دو هفته دیگر بتواند تیمش را همراهی کند.

غیبت در بازیهای: بتیس

6363