سرمربی تایلند: بازی خوب در نیمه دوم ما را پیروز کرد

سرمربی تایلند: بازی خوب در نیمه دوم ما را پیروز کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 1-0 تایلند مقابل بحرین که دیروز بدست آمد، سرمربی موقت تیم ملی این کشور سیریساک یودیاتای با تشکر از بازیکنان تیم ملی این کشور و مردم تایلند گفت:" قبل از هر چیز می‌خواهم از فدراسیون فوتبال تایلند تشکر کنم و همینطور از همه بازیکنان تیم ملی تایلند و هوادارانی که از ما حمایت کردند. در این بازی نیمه اول خیلی دشوار بود چون ما در تاکتیک‌های تیمی تغییراتی داده بودیم. ولی بازیکنان ما خیلی وقت است با هم تمرین می‌کنند و همین به آنها کمک کرد تا با شروع نیمه دوم خوب بازی کنند".

در جریان بازی، بحرینی‌ها در نیمه اول حاکم میدان بودند ولی نتوانستند از فرصت‌هایشان استفاده کنند و در خط حمله بی‌روح ظاهر شدند. در نیمه اول بحرینی‌ها چاناتیپ، ستاره تایلند را مهار کرده بودند و کرایسورن دیگر بازیکن مهم تایلندی هم در پست وینگر راست بازی می‌کرد که برایش تازگی داشت و با آن آشنا نبود. ولی با شروع نیمه دوم تایلندیها بهتر بازی کردند و این را بیش از هر چیز مدیون درخشش چاناتیپ بودند.

سرمربی تیم ملی تایلند در ادامه گفت:" قبل از بازی با بحرین ما با بازیکنها صحبت کردیم تا برای این بازی آماده شوند. بازیکنان ما دقیقا همانطور که کادر فنی از آنها خواسته بود بازی کردند و نظم و انضباط تیمی خیلی خوبی داشتند".

پیروزی 1-0 تایلندی‌ها اولین پیروزی آنها در جام ملتهای آسیا 2019 بود و باعث شد تایلندی‌ها برای صعود به مرحله دوم امید داشته باشند. تایلند در سومین بازی خود به مصاف امارات خواهد رفت ولی بحرین که بعد از دو بازی تنها یک امتیاز دارد در ادامه رقابتها کار بسیار سختی در پیش خواهد داشت. حریف بحرین در بازی سوم هند خواهد بود.