اخراج اشتانگه چاره کار سوریه بود!

اخراج اشتانگه چاره کار سوریه بود!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی سوریه که با امید زیاد پای به این رقابت ها گذاشته بود با یک تساوی مقابل فلسطین و شکست مقابل اردن تبدیل به ناامیدترین تیم گروه شده است، فراس خطیب شب گذشته در برنامه بی این اسپورت   حضور یافت و ضمن انتقاد از برند اشنایگر سرمربی آلمانی خواستار اخراج او شد؛ اتفاق خیلی زود و در حین صحبت های خطیب از سوی فدراسیون فوتبال سوریه نهایی شد و این مربی جای خود را به ایمن الحکیم مربی اهل سوریه داد که شاید اگر او سرمربی تیم ملی سوریه بود خطیب به همراه تیم ملی به امارات می رفت.  


او گفت:ما در نیمه اول واقعا گم بودیم در زمین. در نیمه دوم با تغییرات مربی بازی بهتر شد اما موقعیت خاصی به وجود نیاوردیم و فقط خطرناک تر شدیم.


خطیب ضمن انتقاد شدید از اشنایگر او را مقصر نتایج ضعیف تیم سوریه دانست و ابراز امیدواری کرد در 90 دقیقه باقی مانده مقابل استرالیا سوریه ها از نهایت تلاش خود برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات استفاده کنند. خطیب گفت: ما هنوز امیدواریم و با 3 امتیازی بازی مقابل استرالیا می توانیم به دور بعدی مسابقات صعود  کنیم. بنابراین باید با حفظ تمرکز بازیکنان طوری بازی کنند که انگار این 90 دقیقه آخر زندگی آنهاست. نکته جالب اینکه تیم سوریه در امارات از هواداران خوبی هم برخوردار است که البته نمایش سرخپوشان سوری برای آنها ناامیدکننده بوده است.