واکنش وکیل رونالدو به درخواست آزمایش دی.ان.ای: تعجب آور نبود

واکنش وکیل رونالدو به درخواست آزمایش دی.ان.ای: تعجب آور نبود

سایت رسمی فوتبالی- روز پنجشنبه رسانه های آمریکایی در گزارش های خود به این نکته اشاره کردند که پلیس لاس وگاس به کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس دستور داده تا برای مشخص شدن ابهامات در پرونده تجاوز او به خانم کاترین مایورگا، تست دی.ان.ای بدهد.حالا وکیل رونالدو در این رابطه اظهارنظر کرده وگفته:« این درخواست چندان هم دور از ذهن و تعجب آور نیست.»پیتر کریستینسن وکیل رونالدو در گفتگو با تلگراف گفته:« رونالدو همیشه گفته و حالا هم می گوید که آنچه درسال 2009 در لاس وگاس رخ داده، اتفاقی اجباری نبوده . الان هم خیلی حیرت آور نیست که درخواست آزمایش دی.ان.ای داده شده است. این هم عجیب نیست که پلیس به عنوان بخشی از تحقیقاتش به نتیجه چنین آزمایشی نیاز داشته باشد.»

د ر ماه سپتامبر بود که کاترین مایورگا در گفتگو با دراشپیگل، اتهام تجاوز کریس رونالدو به او را مطرح کرد و علیه این ستاره پرتغالی شکایت نمود. طبق گزارش این روزنامه آلمانی، مایورگا اندکی بعد از اتفاقات سال 2009 نیز فرم شکایتی را نزد پلیس لاس وگاس پر کرده بود ولی کمی بعد با وکلای کریس رونالدو توافق کرد که در ازای دریافت 375هزار یورو به عنوان حق السکوت دیگر درمورد این پرونده صحبتی نکند.

پیتر کریستینسن، یکی از وکلای کریس رونالدو هم اخیرا در صحبت هایی اعلام کرده بود که مدارک قانونی منتشر شده توسط دراشپیگل درمورد اتهام تجاوز کریس رونالدو دستکاری شده و کاملا جعلی هستند.

6363 - غزال زیاری