بی قراری نیمار برای برگشت: ستاره برزیلی 5بار با بارسایی ها تماس گرفته

بی قراری نیمار برای برگشت: ستاره برزیلی 5بار با بارسایی ها تماس گرفته

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو، نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن برای بازگشت به بارسلونا بی قراری می کند. از همین رو هم 5 بار با سران باشگاه کاتالان تماس گرفته تا خواسته اش برای ترک پی.اس.جی و بازگشت به نوکمپ را با آنهادر جریان بگذارد.

گویا حتی پدر نیمار مستقیما با جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا صحبت کرده و خواسته پسرش را به او منتقل نموده است.

طبق گزارش روزنامه ال موندو، پدر نیمار به بارتومئو گفته:« نیمار ناامید و پشیمان است و فکر می کند که پاری سن ژرمن پروژه ورزشی مشخصی ندارد.»

منابع آگاه به روزنامه ال موندو اعلام کرده اند که نیمار به صورت مداوم برای بازگشت به بارسا می کوشد و مشکل اصلی مدیران بارسلونا این است که چه برنامه ای برای بازگرداندن او به نوکمپ باید بریزند تا بتوانند سران پاری سن ژرمن را به فروش نیمار متقاعد کنند.

البته در این میان ماجراهایی هم میان ستاره برزیلی و باشگاه کاتالان وجود دارد؛ سران بارسلونا به نیمار گفته اند که به این شرط برای بازگرداندنش به نوکمپ دست به کار می شوند که او از شکایتی که بعد از ترک بارسلونا از این باشگاه انجام داده بود، منصرف شود. 

6363