همسر لواندوفسکی مانع از انتقال او به فرانسه و انگلیس شد

همسر لواندوفسکی مانع از انتقال او به فرانسه و انگلیس شد

سایت رسمی فوتبالی-  سزاری کوچارسکی، مدیربرنامه های سابق روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرده که همسر این فوتبالیست بزرگ، حاضر نشد تا برای زندگی به انگلیس یا فرانسه برود و از همین روتنها گزینه های پیش روی این مهاجم لهستانی، تیمهای اسپانیایی هستند.

آقای کوچارسکی، مدیربرنامه های سابق لواندوفسکی در گفتگویی با پیلکا نوزنا، در مورد گزینه های لواندوفسکی درصورت ترک بایرن مونیخ توضیحاتی را ارائه کرده است. این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*رئال مادرید: ما می توانستیم برای انتقال لوا به رئال مادرید بجنگیم ولی یک ریسک بزرگ وجود داشت و ممکن بود که تلاشهای ما برای انتقال او به رئال مادرید و یا امضای قراردادی بهتر نسبت به قرارداد او با بایرن، کافی نباشند. در مذاکرات در دنیای فوتبال، من هرگز حاضر نیستم که در مورد بازیکنانم ریسک کنم.

*پیشنهادات دیگر: لواندوفسکی پیشنهادات زیادی از باشگاه های مختلف داشت. اما مشکل اینجا بود که همسر او حاضر نبود تا به فرانسه برود (پاری سن ژرمن) و همچنین موافق نقل مکان به انگلیس هم نبود. به همین خاطر تنها گزینه پیش روی روبرت، آفتاب اسپانیا، رئال مادرید بود.

*تغییر مدیربرنامه های لوا: زمانی که در جریان خبر همکاری لواندوفسکی با زهاوی قرار گرفتم، مطمئن شدم که احتمالی برای انتقال او به رئال مادرید در میان نخواهد بود.

6363