گزارش مارکا: کی روش بعد از جام ملتهای آسیا، روی نیمکت مربیگری کلمبیا

گزارش مارکا: کی روش بعد از جام ملتهای آسیا، روی نیمکت مربیگری کلمبیا

سایت رسمی فوتبالی- تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که کارلوس کی روش به زودی هدایت تیم ملی کلمبیا را در دست خواهد گرفت. روزنامه مارکا چاپ اسپانیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سرمربی 65 ساله تیم ملی ایران بعد از اتمام رقابتهای جام ملتهای آسیا، قراردادی را با تیم ملی کلمبیا به امضا خواهد رساند.

دراین گزارش به این نکته اشاره شده که او در اواخر ماه ژانویه و یا اوایل ماه فوریه، هدایت تیم ملی کلمبیا را در دست خواهد گرفت.

فینال جام ملتهای آسیا در روز اول فوریه برگزار خواهد شد و در صورت راهیابی ایران به بازی فینال، سرمربی فعلی تیم ملی ایران که سابقه هدایت تیمهای رئال مادرید، تیم ملی پرتغال و آفریقای جنوبی را در کارنامه مربیگری اش داشته، بعد از اتمام این تورنمنت با کلمبیا قرارداد خواهد بست و دربازی رسمی بعدی کلمبیا که دیداری دوستانه در ماه مارس است و هنوز حریفش مشخص نشده، روی نیمکت مربیگری این تیم خواهد نشست.

لوئیز فلیپه اسکولاری اخیرا اعلام کرده بود که به پیشنهاد مربیگری کلمبیا پاسخ منفی داده ولی فدراسیون فوتبال کلمبیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پیشنهادی برای به خدمت گرفتن این سرمربی برزیلی نداشته و بدین ترتیب به نظر می رسد که تمرکز آنها برروی این است که  کارلوس کی روش را به تیمشان ببرند.

در این بیانیه می خوانیم:« فدراسیون فوتبال کلمبیا بدین ترتیب اعلام می کند که به دنبال به خدمت گرفتن لوئیز فلیپه اسکولاری برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور نیست. ما خوشحالیم که او تصمیم گرفته تا در پالمیراس بماند؛ چون ما هیچ پیشنهادی رسمی برای جذب او ندادیم.»

6363