مورینیو: وقتی تیمی خواهان بازگشت توست، یعنی عملکردت در آنجا خوب بوده

مورینیو: وقتی تیمی خواهان بازگشت توست، یعنی عملکردت در آنجا خوب بوده

سایت رسمی فوتبالی- چند هفته پیش بود که ژوزه مورینیو از منچستریونایتد جدا شد و سران این باشگاه انگلیسی حالا حدودا 16 میلیون یورو را بابت غرامت برکناری، به آقای خاص پرداخته اند و حالا مورینیو آزاد است تا با هر تیمی که می خواهد به مذاکره بپردازد.

کارنامه مربیگری مورینیو آنقدر درخشان است که تیمهای اروپایی متعددی، به دنبال جذبش باشند و یکی از این تیمها رئال مادرید است . مورینیو در بین سالهای 2010 تا 2013 روی نیمکت مربیگری سانتیاگو برنابئو حضور داشت.

مورینیو در گفتگویی اختصاصی با روزنامه رکورد با سوالی در مورد احتمال بازگشتش به تیمهای سابقش از جمله بنفیکا و رئال مادرید مواجه شد. مورینیو در این رابطه گفت:« من تصمیمی برای بازگشت به دنیای مربیگری در پرتغال را ندارم.» و در واکنش به شایعاتی مبنی بر بازگشتش به رئال مادرید، ترجیح داد تا به طور کلی اظهارنظر کند و این احتمالات را به طور کلی رد نکرد:« من در مورد شایعات صحبتی نمی کنم تا به آنها اهمیت بیشتری ندهم. نه واکنش منفی نشان می دهم و نه واکنشی مثبت. در حال حاضر برای سپری کردن تعطیلات سال نوی میلادی به پرتغال سفر کرده ام تا در جمع اعضای خانواده و دوستانم باشم و حالا به لندن برمی گردم تا زندگی خانوادگی ام را دنبال کنم.»

مورینیو ادامه داد:« وقتی باشگاهی تو را دعوت می کند تا به این تیم برگردی، این یک نکته مثبت است. وقتی به چلسی بازگشتم، این حس را داشتم و این بدان معناست که در دوره اول حضورت در آن تیم عملکرد خوبی داشتی و ارزیابی مثبتی از تو شده و این باعث غرور تو خواهد شد.»

6363