بوتراگوئنو: وینیسیوس شخصیت حضور رئال مادرید را دارد

بوتراگوئنو: وینیسیوس شخصیت حضور رئال مادرید را دارد

سایت رسمی فوتبالی - امیلیو بوتراگوئنو، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس جونیو شخصیت لازم برای درخشش در این باشگاه را دارد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 18 ساله روز گذشته عملکرد خوب دیگری از خود به نمایش گذاشت و در پیروزی 3 - 0 رئال مادرید برابر لگانس یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل ارسال کرد. مدافع عنوان قهرمانی اروپا امیدوار است که وینیسیوس بتواند برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو به آنها کمک کند. امیلیو بوتراگوئنو، ستاره باشگاه، که پیش از این 6 قهرمانی لالیگا در 11 سال به دست آورده به تحسین از عملکرد این بازیکن جوان پرداخت. او به بین اسپرت گفت: " برای ارائه چنین نمایشی در این ورزشگاه باید شخصیت لازم را داشته باشی خصوصا اگر مهاجم باشی. نباید فراموش کنیم که او تنها 18 سال سن دارد و بسیار جوان است. "

فصل گذشته رئال مادرید در رقابت های جام حذفی برابر لگانس حذف شده بود. بوتراگوئنو درباره شرایط دیدار امسال گفت: " پیروزی 3 - 0 بسیار خوب است و ما این را انکار نمی کنیم اما در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد و هیچ چیز قطعی نیست. ما باید در دیدار برگشت نیز نمایش خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنیم. "

1070