براهیم دیاز: بازی با پیراهن رئال مادرید رویای دوران کودکی ام بود

براهیم دیاز: بازی با پیراهن رئال مادرید رویای دوران کودکی ام بود

سایت رسمی فوتبالی - براهیم دیاز مدعی شد که حضور با پیراهن رئال مادرید در زمین او را به رویایی که از دوران کودکی داشته، رسانده است. 

به گزارش فوتبالی، دیاز این هفته و با امضای قراردادی 6.5 ساله از منچسترسیتی به رئال مادرید پیوست. این مهاجم 19 ساله زمان زیادی برای انجام اولین بازی خود انتظار نکشید و روز چهارشنبه در جریان پیروزی 3 - 0 رئال مادرید برابر لگانس در رقابت های جام حذفی به میدان رفت. راموس، وازکز و وینیسیوس 3 گل رئال مادرید در این دیدار را به ثمر رساندند. این ستاره جوان معتقد است که اولین حضورش با پیراهن این تیم فراموش نشدنی خواهد بود. او پس از بازی گفت: " امروز عالی، فراموش نشدنی و خاص بود. اولین بازی ام در برنابئو عالی بود. از زمان کودکی رویای چنین روزی را داشتم. پیروزی باعث شد این رویا بزرگتر شود اما من همه چیز را در آرامش گذارندم. این اولین پیراهنم را در اتاقم خواهم آویخت. "

براهیم دیاز درباره رفتار راموس در اولنی حضورش در زمین گفت: " سرخیو راموس به من تبریک گفت و درخواست کرد که همینطور ادامه دهم و زمان زیادی در اختیار دارم. او بازیکن بزرگی است و حضور کنار او در زمین باعث شد تا از لحظه و تحقق این رویا لذت ببرم. "

1070