واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا

واکنش سرمربی پاری سن ژرمن به شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی - پس از شایعات بسیار درباره بازگشت نیمار به بارسلونا و مذاکرات بین مدیر برنامه این بازیکن و باشگاه سابقش، سرمربی پاری سن ژرمن تمامی این اخبار را تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن برزیلی اخیرا به شدت به بازگشت به نیوکمپ نزدیک شده بود. رسانه های اسپانیایی از جدی شدن این مذاکرات خبر داده بودند اما توخل حالا آب سردی روی تمامی این شایعات اخیر ریخت. این فوق ستاره در سال 2017 از بارسلونا جدا شد و با قراردادی به ارزش 220 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست. توخل معتقد است که هیچ مذاکره ای صورت نگرفته و از نیمار که اعلام کرده می خواهد باعث پیشرفت پی اس جی شود، تمجید کرد. توخل اظهار داشت: " فکر می کنم نیمار واقعا خوشحال است. او یک بازیکن حرفه ای است. فکر می کنم اینجا چه در رختکن و چه داخل زمین احساس خوبی دارد. او منظم است و کارهای زیادی در زمین برای انجام دادن دارد. شما آمار او و عملکردش در تمرینات را نیز دیده اید. "

بسیاری معتقد بودند که نیمار در لیگ فرانسه و به دلیل عدم حضور رقیب دیگری برای پاری سن ژرمن خوشحال نیست. رئال مادرید نیز که همچنان به دنبال یافتن جانشینی برای کریستیانو رونالدوست، تابستان گذشته به این بازیکن علاقمند بود اما حالا تلاش خود را معطوف به جذب ادن هازارد کرده است. 

1070