ورود راموس به باشگاه مدافعان 100 گله (عکس)

ورود راموس به باشگاه مدافعان 100 گله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال نیمه اول بازی با لگانس را با تک گل راموس که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید برنده راهی رختکن شد.

این صدمین گل راموس در بازی های رسمی دوران فوتبالش بود و به این ترتیب او امشب رسما وارد باشگاه مدافع صدگله شد. 80 گل با پیراهن رئال، سه گل با پیراهن سویا و 17 گل نیز با پیراهن تیم ملی اسپانیا. او گلزن ترین مدافع اروپایی در بازی های ملی نیز محسوب می شود. راموس در فینال جام جهانی باشگاه ها در ابوظبی گل شماره 99 خود را وارد دروازه العین کرده بود.

اولین گل رسمی راموس 16 سپتامبر 2004 با پیراهن سویا برابر ناسیونال پرتغال به ثمر رسید. او اولین گل خود برای رئال را 6 دسامبر 2005 در لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس به ثمر رساند و اولین گل های ملی اش نیز 12 اکتبر 2005 و در بازی اسپانیا برابر سن مارینو به ثبت رسیدند. دیداری که لاروخا 6-0 پیروز شد و راموس دبل کرد.

بالاتر از او رونالد کومان، مدافع هلندی سابق بارسا با 193 گل و دانیل پاساریا، مدافع سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه ریورپلاته با 134 گل قرار دارند.

او در این فصل برای رئال 7 گل و برای تیم ملی اسپانیا نیز 4 گل به ثمر رسانده است. 6 گل از 7 گل او برای رئال از روی نقطه پنالتی بوده است. او تنها سه گل با بهترین رکورد گلزنی اش در فصل 17-2016 فاصله دارد.

راموس بیش از همه به مالاگا گل زده( 5 گل در 19 بازی) و سپس بارسا که در 29 بازی موفق به زدن چهار گل شده است. از مهمترین گل های راموس می تواند به دو گل او به اتلتیکو در فینال لیگ قهرمانان سال های 2014 و 2016 اشاره کرد.

راموس 59 گل در لالیگا، یازده گل در لیگ قهرمانان، 5 گل در کوپا دل ری، یک گل در لیگ اروپا، هفت گل در سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه ها و 17 گل نیز در بازی های ملی برای اسپانیا به ثمر رسانده است.

لازم به ذکر است که رئال تا دقیقه 77 با سه گل از لگانس پیش است.