مشکل‌پور در رادار سرجیو/ دست خالی نفت در نقل و انتقالات

مشکل‌پور در رادار سرجیو/ دست خالی نفت در نقل و انتقالات

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پیکان در نقل و انتقالات نیم فصل مدنظر باشگاه نفت آبادان قرار گرفته است.

به  گزارش ‌فوتبالی، نفت آبادان برای بهبود شرایط خود در نیم فصل دوم به دنبال جذب چند بازیکن لیگ برتری در نقل و انتقالات نیم فصل است که  هنوز جذب هیچکدام از گزینه‌های مدنظر این باشگاه قطعی نشده است.

جلال‌الدین علی‌محمدی و میلاد سرلک، دو هافبک تیم سپاهان هستند که مورد توجه سرمربی نفت قرار گرفته‌اند. باشگاه نفت برای جذب این دو بازیکن درخواست کتبی داده است.

احتمال جذب علی‌محمدی بیشتر از سرلک است چراکه این بازیکن در نیم فصل اول فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده و تمایل به بازی در تیمی دارد که بیشتر بتواند به میدان برود.

سجادمشکل پور، مدافع پیکان تهران دیگر گزینه  لیست ورودی سرمربی نفت آبادان است. باید دید روند مذاکرات دو باشگاه برای جذب این بازیکن چطور پیش خواهد رفت.

مهمترین گزینه تقویت نفت آبادان، گادوین‌منشا مهاجم جدا شده پرسپولیس ‌است. منشا در لیست خروجی برانکو قرار گرفت اما انتقال او به نفت آبادان کار ساده‌ای نیست چراکه این انتقال ‌حدود ۲۵۰هزار دلار برای ‌‌باشگاه آبادانی هزینه در بر دارد. مبلغی که ۱۵۰هزار دلار آن در ابتدا باید پرداخت شود!

 به نظر می‌رسد جذب مهاجم نیجریه‌ای در‌گرو خروج کرار یا اکبر ایمانی در پنجره زمستانی است.

اکبر ایمانی گزینه‌ مدنظر تراکتورسازی است. باشگاه نفت برای جدایی ایمانی به این بازیکن اعلام کرده مبلغ سنگینی را باید به عنوان رقم رضایت‌نامه بپردازد که این مسئله کار انتقال او را با مشکل رو به رو کرده است.

از سوی دیگر تراکتورسازی در پست ایمانی کوین کنستانت را جذب کرد و شاید این اتفاق جذب ایمانی را منتفی کند و این هافبک به گزینه‌های دیگر خود فکر کند.

در کل با وجود نام‌های زیادی که در مورد جذب بازیکن از سوی نفت آبادان مطرح شده مسئولان این باشگاه تا به اینجا همانند ابتدایی فصل در امر جذب بازیکن ناموفق بودند.باید منتظر روزهای آینده ماند تا مشخص شود آیا نفت آبادان می‌تواند نفرات مدنظر کادرفنی این تیم را جذب کند یا اینکه این تیم در نیم فصل دوم هم با مشکلات قبلی رو به رو خواهد بود.

7655