فدراسیون فوتبال عراق: میخواهیم در فینال باشیم

فدراسیون فوتبال عراق: میخواهیم در فینال باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق روز گذشته توانست در اولین بازی جام ملت های آسیا پیروز شود و اگرچه که این برد با سختی به دست آمد اما عراقی ها را در وضعیت خوبی قرار داد. عبدالخالق مسعود رییس فدراسیون فوتبال عراق پس از این بازی در مصاحبه ای وضعیت این تیم را تشریح کرد. او گفت: ما با اعتماد به نفس توانستیم ویتنام را شکست دهیم. با احترام به حریف من انتظار چنین نتیجه ای را داشتم چون تفاوت سطح در دو تیم مشهود بود.

مسعود افزود: فدراسیون فوتبال عراق تمام تلاش خود را کرده تا انتظارات سرمربی را برآورده کند و امکانات خوبی را برای او فراهم کند. از جمله می‌توانم به بازی های دوستانه و اردوهای تدارکاتی اشاره کنم که اتفاقات خوبی را برای ما رقم زده اند. ما از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم ملی دریغ نمی‌کنیم و تمام تلاش مان ایجاد امکانات مناسب برای سرکو کاتانچ است. او اکنون تیمی با استعداد در اختیار دارد که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است و این ویژگی عراق را از دیگر تیم ها متمایز می‌کند.

رییس فدراسیون فوتبال عراق در پایان نیز اظهار داشت: با احترام به تمام حریفان، هدف ما صعود به فینال جام ملت های آسیا است. ما نشان دادیم که می‌توانیم در هر بازی برنده شویم و توانایی انجام کارهای بزرگ را داریم.