بوفون: در یوونتوس افسرده شده بودم و حملات عصبی به من دست می داد

بوفون: در یوونتوس افسرده شده بودم و حملات عصبی به من دست می داد

سایت رسمی فوتبالی- جانلوئیجی بوفون دروازه بان ایتالیایی پاری سن ژرمن در گفتگو با ونیتی فر به مرور روزهای سخت کارنامه ورزشی اش در دوران حضور در یوونتوس پرداخته. 

او در این گفتگو اعلام کرده که در ابتدای کارنامه ورزشی اش، دچار افسردگی شده بود و یک بار به خاطر حمله عصبی و وحشت زدگی نتوانسته بود در یک بازی یوونتوس را همراهی کند.

او که موفقیتهای فراوانی در دنیای فوتبال کسب کرده، در طول این مسیر طولانی لحظات سخت زیادی را هم پشت سرگذاشته و به ویژه در سالهای ابتدایی حضورش دریوونتوس حال و روز ایده آلی نداشته. بوفون دراین رابطه گفته:« برای چند ماه، همه چیز برایم بی معنا بود. حس می کردم که برای هیچ کسی مهم نیستم. انگارهمه در مورد بوفون می پرسیدند ولی کسی به حال و روز واقعی و درونی جیجی اهمیتی نمی داد. لحظات خیلی سختی بود.من آن زمان 25 ساله بودم و روی موج موفقیت سوار بودم ولی یک روز، قبل از یکی از بازیهایمان در سری آ، به نزد ایوان بوردون، مربی دروازه بانان تیم رفتم و به او گفتم:" ایوانو،به چیمنتی، دروازه بان دوم تیم بگوکه خودش را گرم کند وبازی کند. من نمی توانم بازی کنم" دچار حمله عصبی شده بودم و شرایط بازی کردن را نداشتم»


بوفون در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که مهم این بود که این شرایط به پایان برسد و اتمام این شرایط نامساعد روحی باعث شد تا او بتواند به پیشرفتش در دنیای فوتبال ادامه دهد:«می دانستم که آن لحظات، لحظات سرنوشت سازی بود. یا باید تسلیم می شدم و یا با این تردیدها که برای همه ما پیش می آید می جنگیدم. من هرگز از رویارویی با این تردیدها نترسیدم و از گریه کردن هراسی نداشتم. اصلا خجالت نمی کشم که گریه کنم و از گریه کردنم صحبت کنم.»

6363