آئوبامیانگ: ممنون برای انتخابم به عنوان برترین بازیکن ماه آرسنال؛ اما مقابل لیورپول افتضاح بودم

آئوبامیانگ: ممنون برای انتخابم به عنوان برترین بازیکن ماه آرسنال؛ اما مقابل لیورپول افتضاح بودم

سایت رسمی فوتبالی- پیر امریک آئوبامیانگ، ستاره باشگاه آرسنال اعتراف کرده که عملکردش در بازی با لیورپول خیلی دورتر از حدانتظارات بوده. روز 29 دسامبر بود که آرسنال با نتیجه 1-5 مغلوب لیورپول شد و روبرتو فیرمینو با هت تریکی تماشایی نقش پررنگی در برد تیمش مقابل شاگردان امری ایفا کرد.

آئوبامیانگ در آن بازی نتوانست تاثیرگذار باشد و مجموعا 13 بار پا به توپ شد. با وجود نمایش ضعیف او مقابل لیورپول، آئوبامیانگ مجموعا عملکرد خوبی در ماه دسامبر داشت و توانست تا در 8 بازی، 5 بار برای تیمش به گل رسیده و دو پاس گل بدهد.

روز سه شنبه هم آئوبامیانگ به عنوان بهترین بازیکن آرسنال در ماه دسامبر معرفی شد؛ اما حتی این انتخاب هم مانع از آن نشده که این مهاجم گابنی خودش را به خاطرعملکرد ضعیفش در بازی با لیورپول ببخشد.

حالا این مهاجم 29 ساله در توئیتی در واکنش به انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن ماه آرسنال نوشته:« ممنون؛ به جز آن بازی گند مقابل لیورپول، ماه خوبی بود.»


او با زدن 14 گل برای آرسنال در رقابت های این فصل لیگ برتر، نامش را در کنار هری کین در صدر جدول گلزنان لیگ انگلیس می بیند. او مجموعادر این فصل در 26 بازی برای توپچی ها به میدان رفته و توانسته 16 گل به ثمر برساند. اونای امری سرمربی آرسنال در شب برد 0-3 تیمش مقابل بلکپول در جام  حذفی انگلیس به آئوبامیانگ استراحت داد و احتمالا در بازی بعدی توپچی ها مقابل وستهم او را دوباره در ترکیب قرمزهای لندنی خواهیم دید.

6363