مدیر برنامه های منیر: مدیران و سرمربی بارسا زیر حرفشان زدند؛ تیمهای زیادی منیر را می خواهند

مدیر برنامه های منیر: مدیران و سرمربی بارسا زیر حرفشان زدند؛ تیمهای زیادی منیر را می خواهند

سایت رسمی فوتبالی- فرانسیسکو والدیویسو، مدیر برنامه های منیر الحدادی، در گفتگو با بین اسپرت صحبتهای تندی را علیه ارنستو والورده سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه برزبان آورده. او در صحبتهایش تاکید کرده که در ابتدای فصل مدیران بارسا به او قول داده بودند تا از اودر بازیهای تیم استفاده خواهند کرد؛ اما روند به نحوی است که منیر از حضور در باشگاه کاتالان ناامید شده است.

والدیویسو در این رابطه گفت:« در هفته بازی با سلتا، سرمربی تیم به منیر گفت که تا زمانی که او تصمیم به تمدید قراردادش با بارسا نگیرد، دیگر نام او را در لیست بازیکنان فراخوانده شده تیم قرار نخواهد داد. این حرفها باعث ناامیدی منیر شده است. این در حالی است که سرمربی تیم گفته بود که از سیستم چرخشی استفاده می کند و به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند و همچنین بازیکنان تیم پایه ای فرصت بازی کردن خواهد داد.»


او ادامه داد:« منیر از سران باشگاه متشکر است و کاملا به تعهدش با باشگاه بارسلونا پایبند است؛ او می داند که تا ماه ژوئن با بارسا قرارداد دارد ولی مشکل اینجاست که بعداز قولها و وعده های مدیران ورزشی و سرمربی تیم در اوایل فصل، حالا آنها روی او حسابی باز نمی کنند. باید بگویم که تیمهای زیادی برای جذب منیر ابراز تمایل کرده اند»

بدین ترتیب به نظر می رسد که منیر به زودی باشگاه کاتالان را ترک خواهد کرد و از آنجا که قراردادش با این باشگاه در ژوئن 2019 به پایان می رسد ، به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

روزنامه های چاپ کاتالونیا در گزارشی به این نکته اشاره کرده اند که سران باشگاه کاتالان قصد دارند تا بلافاصله بعد از جدایی منیر از تیمشان برای خرید یک مهاجم پست 9 وارد عمل شوند.

6363