خبر رسمی: تودیبو، خرید جدید بارسلونا

خبر رسمی: تودیبو، خرید جدید بارسلونا

سایت رسمی فوتبالی- ژان کلیر تودیبو را بازیکن جدید باشگاه بارسلونا بدانید. سران باشگاه بارسا روز سه شنبه خبر جذب این بازیکن را اعلام کردند واو به عنوان بازیکن آزاد و مجانی راهی نوکمپ خواهد شد.

در توئیت باشگاه بارسلونا در این رابطه می خوانیم:« توافقات با ژان کلیر تودیبو برای ملحق شدن به بارسلونا در فصل آینده حاصل شد.»

او که در حال حاضر پیراهن تولوز را به تن می کند، در روز 30 دسامبر، 19 ساله شد و مدتها زیر ذره بین استعدادیابهای باشگاه بارسلونا قرار داشت. تودیبو با نمایش های خوبش در ماه های اخیر، یکی از آینده دارهای فوتبال فرانسه قلب گرفته و کمی بعد از خبر رسمی انتقالش به بارسا، خود او هم خوشحالی اش را در شبکه های اجتماعی ابراز نمود. تودیبو با انتشار عکسی در توئیتر نوشت:« بارسا فراتر از یک باشگاه است و از اعتمادشان متشکرم.»

بدین ترتیب او در فصل تابستان به تیم کاتالان ملحق خواهد شد و مسئولان باشگاه با درنظر داشتن عملکرد اودر اردوی پیش فصل درموردش تصیم گیری خواهند کرد تا او را در تیم اصلی بارسا نگه دارند و یا اینکه به صورت قرضی به تیمی دیگر واگذار کنند.

چندین تیم اروپایی دیگر از جمله یوونتوس به دنبال جذب او بودند ولی خواسته خود تودیبو، انتقال به نوکمپ بود و نقش اریک آبیدال فرانسوی در به خدمت گرفتن او نیز تاثیرگذار بود. 

تودیبو 190 سانتی متر قد دارد و تا به اینجا مهارتهای فوق العاده ای را در دنیای فوتبال به نمایش گذاشته.

6363