مودریچ در فکر اینتر، رئال مادرید به دنبال ایکاردی

مودریچ در فکر اینتر، رئال مادرید به دنبال ایکاردی

سایت رسمی فوتبالی - اینتر همچنان در فکر جذب مودریچ و تونی کروس است و این در حالی است که رئال مادرید نیز بار دیگر تلاش خود برای جذب مائورو ایکاردی را آغاز کرده است. 

به گزارش فوتبالی، کوریره دلو اسپرت، گاتزتا دلو اسپرت و اف سی اینتر نیوز خبر داده اند که مودریچ امید خود برای پیوستن به اینتر را پس از عدم موفقیت در این امر در تابستان از دست نداده است. برنده توپ طلای 2018 تنها تا پایان ژوئن 2020 با این تیم قرارداد دارد و ناامیدی خود از شرایط رئال مادرید در این فصل را اعلام کرده است. اظهارات او پس از شکست ناباورانه برابر رئال سوسیه داد، شایعات مربوط به جدایی او را بار دیگر بر سر زبان ها انداخت. گفته می شود که مودریچ آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد رئال مادرید را نیز رد کرده که ارزشی به اندازه 12 میلیون یورو در سال داشته و حاضر است با دستمزد 10 میلیون یورو به اینتر بپیوندد. او تنها بازیکنی است که در فکر جدایی از برنابئو است، بلکه کروس نیز برای فصل آینده تحت نظر اینتر قرار دارد. 

از سوی دیگر کوریره دلو اسپرت خبر داده که فلورنتینو پرز، مدیرعامل رئال مادرید، نیز به شدت در تلاش است تا مائورو ایکاردی را برای فصل آینده به ترکیب کهکشانی ها اضافه کند. ایکاردی هنوز قرارداد خود را با اینتر تمدید نکرده و بند فسخی به ارزش 110 میلیون یورو در قرارداد فعلی او وجود دارد که تنها در فاصله روزهای اول تا 15 جولای فعال خواهد شد. 

1070