دو راهی مکس آلگری؛ رئال مادرید یا یوونتوس؟

دو راهی مکس آلگری؛ رئال مادرید یا یوونتوس؟

سایت رسمی فوتبالی - اخبار زیادی درباره آینده مکس آلگری به گوش می رسد و رسانه های اسپانیایی مدعی شده اند که این مربی گزینه مدنظر رئال مادرید است و رسانه های ایتالیایی باور دارند که یوونتوس قصد دارد قرارداد خود با این مربی را تمدید کند. 

به گزارش فوتبالی، این مربی 4 بار با یوونتوس قهرمان سری آ و کوپا ایتالیا شده و دو بار نیز به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. همه این ها توجه رئال مادرید را که حالا از ثبت قرارداد طولانی مدت با سانتیاگو سولاری پشیمان است، جلب کرده است. یک برنامه تلوزیونی در اسپانیا مدعی شده که فلورنتینو پرز از جذب مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، ناامید شده و حالا توجه خود را برای انتخاب سرمربی فصل بعد به آلگری معطوف کرده است. این مربی 51 ساله تا ژوئن 2020 با یوونتوس قرارداد دارد اما اخبار زیادی مبنی بر جدایی او در این تابستان و حضور زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، روی نیمکت این تیم به گوش می رسید. 

در عین حال، توتو اسپرت امروز اعلام کرده که یووه و آلگری در حال بررسی ادامه همکاری خود به مدتی طولانی تر هستند. او می تواند پس از جیوانی تراپاتونی به طولانی ترین مربی حاضر روی نیمکت یوونتوس تبدیل شود. این روزنامه مدعی شده که آلگری قرار است تا ماه اسفند تصمیم نهایی خود را گرفته و به باشگاه اعلام کند. 

1070