حذف غیرمنتظره لیورپول از جام حذفی انگلیس

حذف غیرمنتظره لیورپول از جام حذفی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در رقابت های لیگ برتر، مدعی اول قهرمانی هستند، امشب مقابل وولوز حسابی به دردسر افتادند و در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خوردند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و هنوز کاملا جا نیفتاده بود که لوورن دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 6 از بازی بیرون رفت. در ادامه بازیکنان وولوز بازی را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه لیورپول به وجود آوردند اما نتوانستند به گل برسند.

بازی با برتری میزبان ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه قرمزها ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد تا اینکه سرانجام در دقیقه 38، قفل دروازه لیورپول باز شد.

روی یک ضدحمله سریع بود که خیمنز از میانه زمین با پاس دیوگو خوتا صاحب توپ شد و بعد از اینکه خود را به محوطه جریمه لیورپول رساند، با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل لیورپولی ها پیش کشیدند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود وولوز به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و چیزی نمانده بود که وولوز در دقیقه 50 به گل دوم برسد اما واکنش خوب مینیوله، مانع از گلزنی دوباره خیمنز شد.

در مقابل، این لیورپولی ها بودند که در دقیقه 51 به گل تساوی رسیدند. بعد از اینکه ضربه جیمز میلنر توسط مدافعان وولوز برگشت داده می شود، دیووک اوریگی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه تنها 5 دقیقه پایدار بود و وولوز در دقیقه 56 به گل دوم رسید. این بار روبن نِوِس بود که با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه لیورپول فرستاد و تلاش  مینیوله هم ثمری نداشت.

تیم میزبان می توانست در دقیقه 61 به گل سوم برسد اما خیمنز نتوانست از این موقعیت استفاده کند. چند دقیقه بعد، شقیری می توانست با یک شوت تماشایی، بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

حملات دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه پیدا کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با برتری 2-1 وولوز به پایان رسید.