اینتر، نگران از پیشنهاد رئال مادرید، به دنبال قرارداد جدید برای ایکاردی

اینتر، نگران از پیشنهاد رئال مادرید، به دنبال قرارداد جدید برای ایکاردی

سایت رسمی فوتبالی – مائورو ایکاردی، ستاره اینتر هر روز برای این باشگاه‌ مهم‌تر می‌شود. با این حال او از اکتبر 2016 به این سو قرارداد جدیدی با اینتر امضا نکرده است. این در حالی است که چندین باشگاه به دنبال جذب او هستند، از جمله رئال مادرید.

اما حضور بپه ماروتا در سمت مدیر ورزشی اینتر باعث شده که اوضاع تغییر کند. او در یوونتوس به این مشهور بود که مذاکراتش بر سر تمدید قرارداد سخت‌گیرانه است. او به این ترتیب بود که توانست میرالم پیانیچ و پائولو دیبالا را راضی به امضای قراردادهای جدید کند. او حالا می‌خواهد همین کار را با ایکاردی انجام دهد.

سران اینتر از این می‌ترسند که اوضاع بد رئال مادرید باعث شود آنها در تابستان برای خرید این بازیکن 25ساله پا پیش بگذارند، آن هم در شرایطی که کادر فنی اینتر می‌خواهند تیم را حول ایکاردی شکل دهند.

به این ترتیب مذاکرات بر سر قرارداد جدید با ایکاردی در جریان است. واندا نارا، همسر و ایجنت ایکاردی می‌خواهد دستمزد او 8 میلیون یورو در سال باشد، اما باشگاه در شش ماه گذشته حاضر نشده مبلغ پیشنهادی را از 6 میلیون یورو در سال بالاتر ببرد. آنها حالا شاید این مبلغ را به 7 میلیون یورو برسانند (که البته بخشی از آن پاداش خواهد بود).

نکته مهم در مذاکرات، بند فسخ قرارداد ایکاردی است که در حال حاضر 110 میلیون یورو است. 

8444