سولسشر: نتیجه گرفتن تیم مهم است نه رکوردشکنی

سولسشر: نتیجه گرفتن تیم مهم است نه رکوردشکنی

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت منچستریونایتد، روز شنبه با پیروزی 2-0 مقابل ردینگ، هر پنج بازی اول خود بعد از تحویل گرفتن سکان هدایت یونایتد از ژوزه مورینیو را با پیروزی پشت سر گذاشت تا به رکورد مت بازبی بزرگ در فصل 1946-1947 برسد. حالا سولسشر اگر در بازی بعدی یونایتد که یکشنبه هفته آینده مقابل تاتنهام برگزار خواهد شد به پیروزی برسد می‌تواند از رکورد مت بازبی بزرگ که 73 سال ماندگار بوده عبور کند.

با اینکه رسیدن سولسشر به رکورد مت بازبی بزرگ بین هواداران یونایتد سر و صدای زیادی به پا کرده ولی سولسشر در گفت و گو با خبرنگاران در این باره گفت:" برایم مهم نیست. حالا نه. شاید بیست سال بعد بنشینم و به این فکر کنم که در دوران حرفه‌ایم چه رکوردهایی بدست آورده‌ایم. ولی وقتی سکان هدایت یک تیم را به دست دارم به رکورد شکستن و این چیزها فکر نمی‌کنم. هرگز، به هیچ وجه".

یونایتد که پیش از پیروزی مقابل ردینگ در جام حذفی، چهار بازی پیاپی خود در لیگ برتر را با هدایت سولسشر با پیروزی پشت سر گذاشته بود، خود را به سه امتیازی تیم پنجم جدول، آرسنال، رساند. در حال حاضر تاتنهام 10 امتیاز بیشتر از یونایتد دارد و شیاطین سرخ مصمم هستند هفته آینده در ومبلی شاگردان مائوریسیو پوچتینو را شکست دهند.

سولسشر درباره بازی تیمش با تاتنهام گفت:" بازی با تاتنهام در خانه حریف برای ما یک محک جدی است. آنها در فصل جاری عالی کار کرده‌اند و سبک بازی بی‌نظیری دارند. در این بازی خیلی چیزها است که باید توسط ما به دقت زیر نظر گرفته شود".