نامه اعتراضی رئال مادرید به فدراسیون فوتبال اسپانیا: چرا وار استفاده نشد؟

نامه اعتراضی رئال مادرید به فدراسیون فوتبال اسپانیا: چرا وار استفاده نشد؟

سایت رسمی فوتبالی- باخت رئال مادرید در بازی با رئال سوسیداد حاشیه های زیادی را به همراه داشته است. باخت تیم مادریدی در این بازی، تنها نکته این بازی پرجنجال نبود و نکته اصلی، خطای پنالتی واضح رویی دروازه بان سوسیداد برروی وینیسیوس بود که از سوی داور خطا گرفته نشد.

جالب اینجا بود که حتی داور وار هم از داور مسابقه درخواست نکرد که برای بازبینی این صحنه جنجالی بازی را متوقف کند. همین ماجرا باعث شد تا مدیران باشگاه مادریدی که در سکوهای ویژه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی را از نزدیک تماشا می کردند، دست به کار شوند.

بعد از اتمام این مسابقه، مدیران رئال همچنان بهت زده بودند و اصلا درک نمی کردند که چنین برخوردی به این واضحی پنالتی گرفته نشده است و داور این برخورد را خطا تشخیص نداده است. نکته عجیب تر برای آنها اینجا بود که اگر آقای مونوئرا مارتینس، داور بازی، این خطا را ندیده، چطور داور بازبینی وار هم او را در جریان این خطا قرار نداده است. از همین رو مدیران باشگاه مادریدی تصمیم گرفتند نامه ای اعتراضی برای فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کنند؛ چون بر این باور هستند که هیچ توضیح وتوجیهی برای این قضیه وجود ندارد.


رئالی ها معتقدند که این صحنه کاملا به تیم مادرید آسیب وارد کرده و براین باور هستند که عدالت میان تیم مادریدی و سایر تیمها رعایت نمی شود. آنها اعتقاد دارند داور و داور وار در بازی رئال مادرید- رئال سوسیداد به خوبی به وظایفشان عمل نکرده اندو همین اهمال فاکتوری سرنوشت ساز در ثبت باختی دیگرمقابل نام تیم مادریدی شده است.

6363