تساوی دو مدعی لالیگا؛ تقدیم به بارسلونا (عکس)

تساوی دو مدعی لالیگا؛ تقدیم به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم های رده دومی و سومی لالیگا در دیداری مهم در کورس قهرمانی به مصاف هم رفتند که گل دقیقه 36 بن یدر در نهایت با هنرنمایی گریزمان پاسخ داده شد و دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند. حالا اتلتیکو مادرید با 35 و سویا با 33 امتیاز، همچنان پشت سر بارسای 37 امتیازی هستند و شاگردان والورده می توانند امشب با غلبه بر ختافه، اختلاف خود را با تیم دوم به 5 امتیاز برسانند.

اولین فرصت بسیار خوب بازی در دقیقه 27 برای اتلتیکو مادرید و توسط آنتوان گریزمان ساخته شد اما ضربه مهاجم فرانسوی توسط دروازه بان سویا مهار شد. در دقیقه 37 ضربه آندره سیلوا با هنرنمایی اوبلاک به دیرک دروازه برخورد اما لحظاتی بعد بن یدر موفق شد روی پاس کاریکو و از مقابل دروازه، گل اول سویا را وارد دروازه اتلتیکو مادرید کند.

اما در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با برتری سویا به پایان خواهد رسید، این تیم با ضربه ایستگاهی دیدنی آنتوان گریزمان در دقیقه 45 به گل رسید و دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم سویا نمایش بهتری ارائه داد و در چند مقطع می توانست به گل دوم برسد اما درخشش یان اوبلاک مانع رخ دادن این اتفاق شد و در نهایت این دیدار حساس با تساوی 1-1 و به سود دیگر رقبا از جمله بارسلونا به پایان رسید.