دانی آلوس: مشکل نیمار مثل مشکل کریس رونالدو است؛ نیمار مثل پسرم است

دانی آلوس: مشکل نیمار  مثل مشکل کریس رونالدو است؛ نیمار مثل پسرم است

سایت رسمی فوتبالی- دانی آلوس مدافع برزیلی پاری سن ژرمن و بازیکن سابق بارسلونا و یوونتوس در گفتگو با فولیا د سائوپائولو، در مورد شرایط فعلی اش در دنیای فوتبال و همچنین باشگاه پاریسی صحبت کرده است

او در مورد غیبتش در جام جهانی 2018 برزیل به خاطر مصدومیت و انگیزه هایش برای حضور در جام جهانی 2022 که در آن زمان 39 ساله خواهد بود نیز به صحبت پرداخته. 

آلوس در بخشی از این مصاحبه گفت:« جای من درتیم ملی برزیل به عنوان یک فوتبالیست خالی نبود؛ بلکه برزیل دلتنگ روحیه و توانایی لیدری من در رختکن تیم بود.»

این مدافع برزیلی ادامه داد:« من در اردوی تیم ملی برزیل توانستم تا یک جو سالم و صمیمانه ایجاد کنم. جوی که به دنبال حل مشکلات بود و نه خلق مشکل.»

او همچنین به این نکته اشاره کرد که او ونیمار اختلافاتشان با ادینسون کاوانی را پشت سرگذاشته اند.

او در مورد انتقاداتی که از نیمار به خاطر شیرجه رفتن های مکرر در جام جهانی مطرح می شد نیز اظهار نظر کرد:« هیچ راهی نیست که بتوان از این انتقادات فاصله گرفت. نیمار هم انسان است و ماشین نیست. جدای از احساس برادری که بین من و نیمار وجود دارد، او برایم مثل فرزندم است.»

درادامه صحبتهای آلوس می خوانیم:«می دانم که هر فکری ممکن است به ذهنش خطور کند. نیمار انسان خیلی باهوشی است. او هرآنچه ممکن است حسادت افراد را برانگیزد، دارد. نیمار خوش تیپ است، ثروتمند و مشهور است. دقیقا مثل مشکلی که کریس رونالدو نیز دارد.»

آلوس قصد دارد تا در عرصه ملی فوتبالش را دنبال کند تا بتواند رویایش برای قهرمانی در جام جهانی را در قطر 2022 محقق سازد. این درحالی است که او در جام جهانی 2022، سی ونه ساله خواهد بود. تصمیم آلوس این است که فوتبالش را در پست مدافع راست دنبال کند وتمایلی برای بازی در میانه میدان ندارد:« با وجودی که این روزها فوتبال خیلی فیزیکی شده، اما همه چیز بحث هوش و ذکاوت است. افراد زیادی هستند که زیاد می دوند و کمتر فکر می کنند. به همین خاطر افرادی که با فکر بازی می کنند، برجسته تر هستند و بیشتر به چشم می آیند.» 

او برای توضیح بیشتر صحبتهایش از ژاوی ارناندس مثال زد:«من احمق نیستم. می دانم که وقتی پا به سن و سال می گذاری، مردم فکر می کنند که تو نمی توانی مثل قبل در فوتبال حرفی برای گفتن داشته باشی. ولی آمادگی، فقط فیزیکی نیست و روانی هم هست. من ژاوی را در تیممان و درکنار خودم داشتم. هیچ کسی سریع تر از توپ نیست.»

6363