ابراز حمایت همسر سسک از او در یکی از سخت ترین روزهای زندگی اش

ابراز حمایت همسر سسک از او در یکی از سخت ترین روزهای زندگی اش

سایت رسمی فوتبالی- سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی تصمیم به ترک این تیم گرفته ودر آخرین دیداری که با پیراهن این تیم در استمفورد بریج برگزار کرد، نتوانست جلوی اشکهایش را بگیرد.

تصمیم به جدایی از چلسی باعث شد، تا شنبه شب یکی از سخت ترین روزهای زندگی سسک فابرگاس باشد. طبق تصمیم مائوریسیو ساری سسک در ترکیب اصلی چلسی در بازی با ناتینگهام فارست در جام حذفی انگلیس به میدان رفت و بازوبند کاپیتانی آبی ها را نیز به بازو بسته بود ؛ این بازیکن کاتالان در آخرین بازی اش با پیراهن چلسی ،در دقیقه 85 بازی جایش را به انگولو کانته داد و  هنگامی که در حال ترک زمین بود، حسابی احساساتی شده بود والبته مورد تشویق هواداران چلسی نیز قرار گرفت و اشکهایش سرازیر شد.

سسک در حالی که به سمت گوشه زمین حرکت می کرد، با لمس لوگوی باشگاه چلسی برروی پیراهنش، با هواداران حاضر در سکوها نیز احوالپرسی کرد و در حالی که صورتش را گرفته بود تا اشک هایش را بپوشاند، به سمت گوشه زمین به حرکت درآمد. بعد از اتمام این بازی هم سسک مجددا به زمین چمن برگشت تا با هواداران چلسی خداحافظی کرده و دراین ورزشگاه دور افتخاری بزند و از هواداران به خاطر محبتهایی که در طول 4 سال و نیم حضور او   در چلسی به او داشتند، تشکر کند. در گوشه ای از سکوها، حامیان اصلی سسک در زندگی حضور داشتند؛ دانیلا سمان، همسرش و فرزندانشان. 

اندکی بعد از اتمام این بازی، دانیلا سمان لبنانی، با انتشار تصویری در اینستاگرام، حمایت خودش و تمام اعضای خانواده را از سسک ابراز کرده. در این تصویر همسر سسک با فرزندانشان ( دو فرزند خانم سمان از ازدواج قبلی اش و سه فرزند او و سسک فابرگاس) را مشاهده می کنیم، در حالی که پوستری بزرگ از سسک با پیراهن چلسی پشت سرآنها برروی دیوار دیده می شود.

تمام شواهد وقراین حاکی از آن است که سسک فابرگاس به زودی به موناکوی تیری آنری خواهد پیوست و دوباره با آنری که روزگاری در آرسنال هم تیمی اش بود، فوتبال را دنبال خواهد کرد.

6363