وقتی رئال مادرید در زمستان یخ می زند!

وقتی رئال مادرید در زمستان یخ می زند!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تساوی برابر ویارئال در بازی عقب افتاده باعث شد تا فاصله رئال با بارسای صدرنشین به هفت امتیاز افزایش یابد. 

نگرانی وقتی بیشتر می شود که بدانیم یکی از اعضای رختکن رئال اعتراف کرده است که بازیکنان، لالیگا را به اندازه لیگ قهرمانان جدی نمی گیرند و این پربیراه نیست چرا که در 5 سال گذشته رئال 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده ولی در لالیگا تنها یک بار موفق به کسب عنوان نخست شده است.

در سال های اخیر به ندرت به یاد داریم که رئال در ژانویه و شروع سال جدید بالاتر از بارسلونا در جدول لالیگا قرار داشته باشد و امسال هم به نظر می رسد که کار برای قهرمانی در لیگ بسیار پیچیده و دشوار باشد.

فصل 19-2018:

رئال در هفت امتیازی بارسلونا قرار دارد و رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. پس از گذشت 17 هفته، رئالی ها هفده امتیاز از دست داده اند.

فصل 18-2017: رئال با هدایت زیدان پس از تساوی در زمین سلتا و با یک بازی عقب افتاده، 16 امتیاز با بارسا اختلاف داشت.

فصل 16-2015:

رئال سال جدید میلادی را با مربیگری بنیتس و 4 امتیاز کمتر از بارسا شروع کرد و پس از تساوی در زمین والنسیا بنیتس اخراج و زیدان جانشین او شد. در مقطعی فاصله با بارسا به 12 امتیاز نیز رسید اما در نهایت پس از 12 برد متوالی، رئال فصل را با یک امتیاز کمتر از بارسا به اتمام برد.

فصل 14-2013: رئال با آنچلوتی سال نو را با برتری 3-0 برابر سلتا در کوپا دل ری شروع کرد و فاصله با بارسا در لالیگا 5 امتیاز بود. فصل در لالیگا با عنوان سومی به اتمام رسید ولی رئال برای دهمین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

فصل 13-2012

: با حضور مورینیو روی نیمکت، رئال با وجود برتری 4-3 بر سوسیداد، 16 امتیاز با بارسلونا اختلاف داشت. فصل نیز بدون هیچ جامی برای کهکشانی ها به اتمام رسید.