هشدار توشاک به آرون رمزی: اشتباه گرت بیل در رئال مادرید را تکرار نکن!

هشدار توشاک به آرون رمزی: اشتباه گرت بیل در رئال مادرید را تکرار نکن!

سایت رسمی فوتبالی - توشاک به آرون رمزی هشدار داد که از اشتباهی که گرت بیل در رئال مادرید انجام داد، دوری کند و در بدو ورود به باشگاه جدیدش زبان آنها را یاد بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، هافبک آرسنال در آستانه امضای پیش توافقی با یوونتوس پس از ورود به شش ماه پایانی قرارداد خود است. هم تیمی رمزی در تیم ملی ولز، گرت بیل، در سال 2013 به رئال مادرید پیوست اما هرگز زبان اسپانیایی را یاد نگرفت. سرمربی سابق ولز و رئال مادرید که در تمامی اروپا مربیگری کرده، می گوید: " باید به همه، چه فوتبالیست و چه غیر فوتبالیست، پیشنهاد دهم که بروند و دنیا را ببینند. درباره فرهنگ های جدید آموزش ببینند. برای من به عنوان یک سرمربی این روشی از زندگی است. می توانم به شما اطمینان بدهم که برای بازیکنان بریتانیایی تغییر کار آسانی نیست. آرون رمزی در یوونتوس نباید اشتباه گرت بیل در رئال مادرید را تکرار کند. او باید به سرعت زبان آن کشور را یاد بگیرد. "

توشاک همچنین معتقد است که هم بازی شدن با کریستیانو رونالدو در سری آ می تواند کمک بسیاری به رمزی کند. او به گاتزتا دلو اسپرت گفت: " این فرصتی خاص برای رشد و پیشرفت است. این کمی شانس برای یک پسر بسیار بدشانس است. هنوز آن شنبه ای که در سال 2010 او برابر استوک مصدوم شد را به خاطر دارم. در انتظار حضور او در تیم ملی بودم و از تلویزیون تماشایش می کردم. او 9 ماه برای بازگشت به میدان زمان لازم داشت اما این اتفاق تاثیر زیادی روی او داشت. او کمی بزرگ شد و حالا در 28 سالگی یک بازیکن عالی و آماده انفجار است. هیچکس نمی تواند در استعداد او تردیدی داشته باشد. فکر می کنم تنها دلیل علاقه یوونتوس به او این نیست که بازیکن آزاد است. "

1070