نگرانی بزرگ بارسلونا در آستانه بازی با ختافه

نگرانی بزرگ بارسلونا در آستانه بازی با ختافه

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در زمین ختافه اولین بازی سال 2019 را برگزار خواهد کرد. دیداری از هفته 18 لالیگا که پیروزی در آن برای صدرنشین حیاتی خواهد بود.

بارسا فصل گذشته به زحمت و با گل پائولینیو توانست شکست 1-0 را با برد 2-1 عوض کند؛ ضمن اینکه دمبله در همان بازی به شدت مصدوم شد. خاطره بد دیگر بارسا از زمین ختافه به سال 2007 و شکست 4-0 در کوپا دل ری بر می گردد. ختافه در بازی رفت 5-2 باخته بود اما توانست راهی دور بعد شود.

بارسا از سال 2014 که در اولین بازی سال خود توانست با 4 گل بر الچه غلبه کند، دیگر نتوانسته شروع موفقیت آمیزی در سال جدید میلادی داشته باشد.

ژانویه سال گذشته، بارسا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری در زمین سلتا 1-1 متوقف شد. 5 ژانویه دو سال پیش بارسا در همین مرحله از کوپا دل ری، 2-1 در زمین بیلبائو شکست خورد.

در اولین بازی سال 2016 نیز بارسا درلالیگا و در زمین اسپانیول با تساوی بدون گل متوقف شد. اولین بازی سال 2015 میلادی نیز با شکست در زمین سوسیداد به اتمام رسید و بارسای لوئیس انریکه را وارد بحرانی عمیق کرد.

اکنون باید دید امشب در زمین ختافه، بارسا پس از 4 سال به طلسم پیروز نشدن در اولین بازی سال جدید میلادی پایان خواهد داد یا خیر.