وطنخواه: امیدوارم حمایت‌‌ها از پدیده ادامه داشته باشد/ اصحاب رسانه برای ما سنگ تمام گذاشتند

وطنخواه: امیدوارم حمایت‌‌ها از پدیده ادامه داشته باشد/ اصحاب رسانه برای ما سنگ تمام گذاشتند

وب سایت رسمی فوتبالی-جواد وطنخواه، مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: اصحاب رسانه حرف دل مردم مشهد را به گوش مسئولان رساندند.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده شهر خودرو، جواد وطنخواه، مدیرعامل باشگاه پدیده ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در فصل جاری اصحاب رسانه برای پدیده سنگ تمام گذاشتند و وفاقی که در شهر مشهد و استان به وجود آمد، به واسطه زحمات خبرنگاران بود. خوشبختانه حرف دل هواداران و مردم مشهد به گوش مسئولان رسید.

وی افزود: سال‌های 92 و 93، سال‌های خوب پدیده بود، اما از آن به بعد واقعاً هر سال شرایط سختی داشتیم. خوشبختانه با وجود همه این مشکلات، توانستیم به اینجایی که الان هستیم، برسیم. شهرداری و استانداری این فصل فوق‌العاده از ما حمایت کردند. باید از آقای پژمانفر (نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی) هم تشکر کنم، چون وقتی بازی پدیده و استقلال با آن شکل عجیب عقب افتاد، ایشان موضع‌گیری خوب و به جایی داشت و حتی باخبریم که با وزیر هم تماس گرفته و بابت پایمال شدن حق تیم پدیده گلایه کرده است. همچنین باید از آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه محترم مشهد نیز تشکر کنم که پای کار آمدند و حمایت ویژه‌ای از پدیده داشتند.

وطنخواه تصریح کرد: در فصل جاری شاهد کمک‌های خوبی از سوی شهرداری، شورای شهر، سازمان همیاری، استانداری و ... بودیم. امیدوارم در ادامه راه نیز شاهد درخشش پدیده با حضور حمیداوی، به عنوان مالک جدید باشگاه باشیم.

وی گفت: به حمیداوی خیرمقدم می‌گویم. امیدوارم حمایت‌های شهری و استانی ادامه‌دار باشد و قطعاً پدیده و حمیداوی نیاز ویژه‌ای به حمایت دارند. باید همه دست به دست هم بدهیم تا به سر منزل مقصود برسیم.

7655