دفاع عجیب سولاری از تساوی مقابل ویارئال!

دفاع عجیب سولاری از تساوی مقابل ویارئال!

به گزارش "ورزش سه"، رئال که به اندازه کافی در نیم فصل امتیاز از دست داده، برای تعقیب صدرنشینان، دیگر حق امتیاز از دست دادن ندارد و فردا در برنابئو باید سوسیداد را شکست دهد.

سولاری در نشست خبری این بازی گفت:«

هر سه روز بازی داریم و باید در کوپا دل ری هم به میدان برویم. مهمترین مساله این است که هیچ بازیکنی مصدوم نشود؛ به خصوص بازیکنانی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده اند. هر سه روز بازی کردن آسان نیست. بازیکنان ربات نیستند. در لالیگا باید پله به پله بالاتر برویم و امتیازات را جمع کنیم. از رده نهم خودمان را به رده چهارم رسانده ایم و این کار آسانی نبوده است. باید فاصله را کم و کمتر کنیم و تا روز پایانی در کورس قهرمانی باشیم.»

سولاری در مورد انتقاداتی که از مارسلو می شود گفت:« مارسلو نیم فصل سختی را پشت سر گذاشته است. او دچار مصدومیت شد و رفته رفته به فرم همیشگی خودش برخواهد گشت. فرصت استراحت کمی داریم و سفر به امارات برای جام جهانی باشگاه ها نیز خستگی را مضاعف کرد. مارسلو برای ما یک بازیکن حیاتی است و باید از او محافظت کنیم.»

تساوی بد برابر ویارئال؛ واقعیت یا تصادفی؟« فوتبال همین است. همه تیم ها نقاط قوت خود را دارند و با تمام وجود می جنگند. لالیگا امسال رقابتی تر از گذشته شده است و هیچ تیمی سه امتیاز را به شما هدیه نمی کند. همه تیم ها بازیکنان مستعدی دارند. تساوی برابر ویارئال را نباید کم ارزش تلقی کرد. واضح است که همیشه برای برد به زمین می رویم ولی در لالیگا پیروزی بر هیچ حریفی ساده نیست. فکر نمی کنم تساوی برابر ویارئال یک نتیجه خیلی بد بوده باشد. آن بازی تمام شد و حالا فقط به سه امتیاز بازی فردا فکر می کنیم.»

مصدومیت بیل:« مصدومیت گرت خیلی جدی نیست ولی باید مراقب او باشیم تا دوباره مصدوم نشود. امروز روی او تست های نهایی انجام می شود و قطعا چند بازی او را در اختیار نخواهیم داشت ولی امیدوارم هر چه زودتر به جمع ما اضافه شود.»

ایسکو:« ایسکو کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند در پست های مختلفی بازی کند. با سرعت و تکنیک خودش و پاس های دقیقی که ارسال می کند، اغلب تعیین کننده است. او برای ما یک بازیکن حیاتی است.»