پوچتینو: ژانویه بازیکنی به تاتنهام اضافه نمی‌شود

پوچتینو: ژانویه بازیکنی به تاتنهام اضافه نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام که شاگردانش دیروز جمعه در جام حذفی، تیم دسته دومی ترنمر را 7-0 در هم شکستند تا همچنان برای فتح چهار جام شانس داشته باشند، می‌گوید با وجود اینکه به دلیل حضور ستاره کره‌ای تیمش، سون هیونگ مین، در جام ملتهای آسیا مدتی او را در اختیار نخواهد داشت ولی انتظار ندارد باشگاه در فرصت نقل و انتقالات زمستانی دست به فعالیت زده و بازیکن جدیدی جذب کند.

این در حالی است که تاتنهام در بازیهای بعدی خود، جدالهایی مهم و کلیدی در پیش دارد. اسپرز در بازی بعدی خود باید در نیمه نهایی جام اتحادیه به مصاف چلسی برود و اولین بازی‌اش در لیگ برتر، جدال با منچستر یونایتد متحول‌شده و قدرتمند است.

پوچتینو در این باره به خبرنگاران گفت:" بعید می‌دانم در این فرصت نقل و انتقالات کاری بکنیم. من از تیمم خیلی راضی هستم. ولی شکی نیست که ما هنوز جای پیشرفت داریم".

پوچتینو در ادامه درباره پیروزی بزرگ تیمش در جام حذفی مقابل ترنمر گفت:" این پیروزی برای ما پیروزی مهمی بود چون باعث شد به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنیم. به همین خاطر است که می‌گویم این بازی برای باشگاه اهمیت زیادی داشت. چون برای ما مهم است که در هر چهار رقابت حضور داشته باشیم و شانس قهرمانی‌مان را تا جایی که در توان داریم حفظ کنیم".