مرخص شدن مارادونا از کلینیک پزشکی در آرژانتین

مرخص شدن مارادونا از کلینیک پزشکی در آرژانتین

سایت رسمی فوتبالی-  دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتینی ساعاتی پیش از کلینیکی که در آرژانتین در آن بستری بود مرخص شد. در جریان چک آپ پزشکی اخیر مارادونا، پزشکان متوجه شدند که او دچار خونریزی داخلی دستگاه گوارش شده است و برای انجام بررسی های بیشتر او را بستری کردند.

با وجود مرخص شدن مارادونا، هنوز مشخص نیست که او چه زمانی قادر خواهد بود تا به مکزیک سفر کرده و تیمش را هدایت کند. پیش از این قرار بود تا او بعد از انجام آزمایشهای پزشکی به مکزیک بازگردد ولی نتوانست طبق برنامه هایش پیش برود.

دقایقی پیش دالما مارادونا، دختر دن دیگو هم با انتشار پیغامی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که حال اسطوره فوتبال آرژانتین خوب است. دالما دراین رابطه نوشت:« برای تمام کسانی که واقعا نگران حال پدرم بودند، باید بگویم که حالش خوب است؛ خواهرم جیانی در کنار پدر است و او تا دقایقی دیگر به خانه اش می رسد. برایتان عکسی که برایم فرستاده اند را منتشر می کنم ولی خودتان می دانید که این سبک اطلاع رسانی من نیست.»

دن دیگو در ماه های اخیر هدایت تیم دورادوس مکزیک را برعهده داشته و روز جمعه خبری مبنی بر تمدید قرارداد او با این باشگاه مکزیکی منتشر شد. مارادونا اخیرا با نامزدش روسیو درگیری شدیدی داشت و روسیو او را از خانه بیرون انداخت و همین اضطراب های زندگی شخصی ممکن است یکی ازدلایل بروز خونریزی دستگاه گوارش در دن دیگو شده باشد.

6363