پالاسیوس در یک قدمی انتقال به رئال مادرید

پالاسیوس در یک قدمی انتقال به رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی-  مدیر برنامه های اسکیل پالاسیوس در صحبت هایی اعلام کرده که مذاکرات برسر انتقال این بازیکن آرژانتینی به باشگاه رئال مادرید در جریان است و در عین حال به این نکته اشاره کرده که هدف این بازیکن توانا این است که تا ماه ژوئن در آرژانتین فوتبالش را دنبال کند.

طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید در یک قدمی جذب این بازیکن آرژانتینی که در ریورپلاته بازی می کند، قرار دارد. 

بعد از چند ماه مذاکره بر سر انتقال پالاسیوس به برنابئو، رناتو کرسی، مدیر برنامه های این بازیکن توانا در این رابطه گفته:« مذاکرات با رئال حسابی پیش رفته اند و تا روزهای آتی، آنها پیشنهادی رسمی برای جذب پالاسیوس را ارائه خواهند داد. در ابوظبی و در جریان برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان، مدیران ریورپلاته با مدیران باشگاه جلساتی داشتند و در روزهای آتی رئالی ها پیشنهاد رسمی شان را ارائه خواهند کرد. اما روند مذاکرات در مراحل پایانی است.»

او در گفتگو با رادیو ریواداویا به این نکته اشاره کرد که پالاسیوس تصمیم دارد که تا ماه ژوئن در آرژانتین فوتبالش را دنبال کند و سران باشگاه مادریدی هم با این موضوع موافقت کرده اند. آقای کرسی ادامه داد:« بعد از مسائلی که برسر برگزاری فینال لیبرتادورس پیش آمد، روند مذاکرات کمی به تاخیر افتاد. قطعا اگر بازی فینال طبق برنامه های ابتدایی برگزار می شد، روند مذاکره بر سر انتقال پالاسیوس به رئال سریعتر طی می شد. اما طبق صحبتهای انجام شده، رئالی ها دوشنبه یا سه شنبه درخواست رسمی شان برای خرید پالاسیوس را ارائه خواهند داد.»

6363