برگزاری مراسم غسل تعمید پسر مسی در آرژانتین

برگزاری مراسم غسل تعمید پسر مسی در آرژانتین

سایت رسمی فوتبالی- لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو برای سپری کردن تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی همراه با فرزندانشان سفر کوتاهی به آرژانتین داشتند. این زوج جوان بعد از برگزاری آخرین بازی بارسلونا در سال 2018 میلادی سوار بر هواپیمای اختصاصی شان شده و به سمت زادگاهشان روساریو پرواز کردند.

البته سفر زمستانی خانواده مسی خیلی سریع به پایان رسید و لئو روز دوم ژانویه در جلسه تمرینی بارسا حضور یافت تا بتواند با انجام تمرینات مناسب برای اولین بازی تیم کاتالان درسال 2019 میلادی در خدمت ارنستو والورده باشد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو، آنتونلا و لیونل مسی از سفر کوتاهشان به آرژانتین برای برگزاری مراسم غسل تعمید فرزند سومشان، چیرو بهره بردند. غسل تعمید چیرو هم مثل دو برادر بزرگترش تیاگو و متئو، در کلیسای پوئبلو استر در فاصله 15 کیلومتری شهر روساریو انجام شد.


در این مراسم مذهبی، ماریاسول مسی، خواهر لیونل مسی، به عنوان مادرخوانده چیرو انتخاب شد و لوکاس اسکالیا، پسرخاله آنتونلا و دوست صمیمی لیونل مسی هم که در حقیقت باعث آشنایی این زوج بوده، به عنوان پدرخوانده چیرو معرفی گردید.

بعد از برگزاری این مراسم مذهبی، مسی و همسرش میهمانی خانوادگی و کوچکی را ترتیب دادند و لیونل مسی عکسی از این مراسم را در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد. البته جزئیات زیادی از مراسم غسل تعمید چیرو، فرزند سوم لیونل مسی و آنتونلا منتشر نشده است.

6363